National Geographic po raz trzeci partnerem Bella Skyway Festival

Informacja Prasowa - 16.08.2018
129

National Geographic po raz trzeci partnerem Bella Skyway Festival

Najbliższa edycja Bella Skyway Festival jest już dziesiątą odsłoną festiwalu, organizowanego w Toruniu od 2009 roku. Program tegorocznego wydarzenia związany jest z pojęciem energii i opiera się na trzech osiach tematycznych: energia fizyczna, ciemna energia oraz energia życiowa, witalna.

Energia może zmieniać swoją postać, jednak nie może być tworzona ani niszczona. Proces, w którym jeden rodzaj energii zamienia się w inny, związany jest zawsze z różnego rodzaju oddziaływaniami. To właśnie te oddziaływania będą mogli poczuć spacerujący między świetlnymi instalacjami w sercu Torunia. Podczas tegorocznej edycji na zwiedzających czekać będą m.in. niezwykła instalacja złożona aż z 600 płonących żywym ogniem elementów, fascynująca, interaktywna projekcja laserowa autorstwa grupy AreaOdeon w dziedzińcu Ratusza Staromiejskiego, mapping 3D autorstwa Anny Pytlak i Łukasza Koseli na budynku Collegium Maximum UMK z muzyczną oprawą autorstwa Steve’a Nasha, wykonywaną na żywo przez Toruńską Orkiestrę Symfoniczną i wiele innych atrakcji. Więcej informacji o wydarzeniu znaleźć można na stronie www.bellaskyway.pl.

W ramach współpracy od 14 sierpnia na antenie National Geographic emitowane będą spoty sponsorskie, z kolei billboardy sponsorskie promujące wydarzenie pojawią się na wszystkich kanałach z portfolio FOX Networks Group Poland. Specjalnym wysłannikiem na festiwalu będzie fotograf National Geographic Adam Brzoza, który wykona zdjęcia dokumentujące tegoroczną edycję. Zostaną one później wykorzystane w winiecie na antenie stacji. Dodatkowo, kanał National Geographic sprowadzi na festiwal wybrane zdjęcia z wystawy Photo Ark, wyjątkowego projektu fotograficznego autorstwa Joela Sartore, który dokumentuje zagrożone gatunki zwierząt. Informacje o partnerstwie znajdą się w materiałach prasowych i promocyjnych informujących o festiwalu.

 

Fot. Adam Brzoza

Comments

comments

129
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...