Mleczko do zakupów ? Wystawa najlepszych rysunków Andrzeja Mleczki w Bonarce

Informacja Prasowa - 17.08.2020
57

Mleczko do zakupów ? Wystawa najlepszych rysunków Andrzeja Mleczki w Bonarce

MLECZKO DO ZAKUPÓW? WYSTAWA NAJLEPSZYCH RYSUNKÓW
ANDRZEJA MLECZKI W BONARCE

Koniec wakacji nie musi być smutny. O dobre samopoczucie klientów Bonarki zadba Andrzej Mleczko. Jego najlepsze rysunki (400 prac) będzie można obejrzeć od 27 sierpnia do 5 września na placu przy InfoPunkcie. Dodatkowo w dniach 27 – 30 sierpnia ruszy specjalna akcja promocyjna. Do rozdania w niej będą designerskie akcesoria zaprojektowane przez młodych polskich artystów (kawazmlekom, Raspazjan).

Koniec wakacji też może być powodem do uśmiechu. A jak wiadomo od wieków: śmiech to zdrowie. Od ponad 40 lat Andrzej Mleczko jest niezawodny w tej materii. Jego rysunki satyryczne bawią i zarażają pozytywnymi emocjami. Powstało ich do tej pory około 20 tysięcy. Najlepsze spośród nich zostaną zaprezentowane w Bonarce (27 sierpnia – 5 września).

W Bonarce pojawi się 400 rysunków Andrzeja Mleczki. Ich tematyka jest bardzo różnorodna. Rysunki poruszają kwestie związane z przyrodą, ekologią, stereotypami i relacjami damsko-męskimi. Pojawi się także cała sekcja z pracami o Krakowie. Wysmakowane poczucie humoru, zabawa skojarzeniami i wnikliwość obserwacji – to główne cechy twórczości Andrzeja Mleczki. Warto przy tym zaznaczyć, że jego prace oprócz tego, że bawią, to jednocześnie skłaniają do refleksji.

Bonarka od samego początku swojego istnienia wspierała lokalne inicjatywy kulturalne. W ciągu ostatnich lat aktywnie uczestniczyła m.in. w takich projektach, jak: ULICA. Festiwal Teatrów Ulicznych, Summer Jazz Festival Kraków i Cracow Art Week KRAKERS – mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki. – Pomimo pandemii centrum nie zrezygnowało z kultury. Najlepszym tego dowodem jest zbliżająca się wystawa Andrzeja Mleczki, a także kooperacja z polskimi artystami Raspazjanem i kawazmlekom.  

W czasie trwania wystawy klienci Bonarki będą mogli otrzymać designerskie akcesoria (kubki i plakaty) zaprojektowane przez dwójkę utalentowanych artystów – Izę Kachel znaną w sieci jako „kawazmlekom”, oraz Jana Michała Raspazjana. Zasady promocji są proste: wystarczy w dniach 27 – 30 sierpnia zrobić zakupy w Bonarce za min. 200 zł (maksymalnie na 2 paragonach) i zarejestrować się w aplikacji SEZAM. Nagrody będą do odbioru w godzinach 12:00 – 19:00 w specjalnym stanowisku na placu przy InfoPunkcie. Szczegóły akcji na bonarkacitycenter.pl

Comments

comments

57
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...