Marquard rezygnuje z „Hot Mody” i „Shape”, Bijan Khezri prezesem za Zsuzsannę Ohidi

Redakcja PR - 30.08.2018
224

Marquard rezygnuje z „Hot Mody” i „Shape”, Bijan Khezri prezesem za Zsuzsannę Ohidi

Marquard Media Polska wprowadza nowy model operacyjny, skupiają się na rozwoju swoich najsilniejszych marek prasowych i internetowych. Jednocześnie kończy wydawać miesięczniki „Hot Moda” i „Shape”. Nowym prezesem firmy został Bijan Khezri, zastępując Zsuzsannę Ohidi.

Marquard chce się rozwijać w internecie i eventach

Marquard Media Polska zapowiada, że w swoim nowym modelu operacyjnym odchodzi od tradycyjnej roli wydawcy. Firma zamierza skupić się na tworzeniu bardziej angażujących treści.

Zamierzamy zwiększyć wartość naszych marek na wszystkich płaszczyznach: digital. eventy. akcje specjalne, wydania drukowane, z równomiernym naciskiem na każdą z nich. Porządkujemy portfolio, skupiając się na trzech segmentach: Men (Playboy, CKM, Esquire), Women (Harper’s Bazaar. Cosmopolitan. Joy), Celebrity & Lifestyle (Kozaczek.pl. Papilot.pl, Zeberka.pl) – opisuje Andrzej Fudała.

 

Wydawnictwo zapowiada też ekspansję w zakresie eventów i akcji specjalnych. Podkreśla, że są to „punkty styku między platformami digitalowymi a ich użytkownikami, które w sposób naturalny wchodzą w dialog z mikrospołecznościami”.

Koniec „Hot Mody” i „Shape”

Marquard Media Polska rezygnuje natomiast z miesięczników „Hot Moda” (jego ostatni numer ukaże się we wrześniu) i „Shape” (ostatni numer będzie w październiku). Zamknięte mają też zostać ich witryny internetowe. Wydawnictwo tłumaczy, że skupia się na rozwoju w internecie, stawiając tam na serwisy Kozaczek.pl. Papilot.pl i Zeberka.pl.

Pierwszy magazyn został wprowadzony do sprzedaży przez Edipresse Polska w 2005 roku jako kwartalnik „Hot Moda & Shopping” dodawany do „Vivy!”. Od wiosny 2007 roku jest samodzielnym miesięcznikiem. Marquard Media Polska przejął ten tytuł jesienią 2009 roku, oddając w zamian Edipresse czasopisma „Pani Domu”, „Cienie i Blaski” i „Sekrety Serca” Natomiast „Shape” ukazuje się od 1999 roku, przez cały ten okres jego wydawcą jest Marquard Media Polska. Rezygnacja z obu marek oznacza zwolnienie części pracowników.

Obecnie Marquard Media Polska skoncentrowany jest na tym. by ugruntowane struktury zaczęły sprawnie funkcjonować i odpowiadać na potrzeby rynku. W najbliższym czasie będziemy się skupiać na tworzeniu angażujących treści oraz precyzyjnym dotarciu do grup docelowych. wykazując się większą elastycznością. Jesteśmy przekonani. że taka oferta jest odpowiedzią na potrzeby marketerów, którzy coraz mocniej stawiają na optymalizację swoich budżetów – podkreśla Andrzej Fudała.

Comments

comments

224
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...