string(154) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/12/Magazyn-dla-nastolatkow-Bravo-znika-z-polskiego-rynku_article-1180x500.jpg');"
string(128) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/12/Magazyn-dla-nastolatkow-Bravo-znika-z-polskiego-rynku_article-1180x500.jpg"
Magazyn "Bravo" znika z rynku
Magazyn „Bravo” znika z rynku. Po 26 latach wydawnictwo Bauer ogłosił, że wczoraj pojawił się ostatni numer dwutygodnika.
Rok temu miało miejsce zamknięcie takich tytułów jak „Bravo Girl” „Twist” oraz „Fun Club”.
Największą sprzedaż czasopismo notowało pod koniec lat dziewięćdziesiątych, potem z biegiem lat sprzedaż systematycznie spadała. I tak z ponad 250 tysięcy egzemplarzy nakład spadł do zaledwie 25 tysięcy. Jest to efekt ekspansji internetu , który odrywa większą rolę wśród młodych ludzi niż prasa.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
