LoveBrands Medical wygrywa kolejny przetarg w obszarze Medical PR dla marki La Roche-Posay.
Informacja Prasowa - 08.08.2023Agencji skupią się między innymi na współpracy komunikacyjnej z ekspertami medycznymi i działaniach medical PR
LoveBrands Medical, specjalistyczna marka należąca do spółki LoveBrands Group, specjalizująca się
w strategicznej komunikacji dla branży farmaceutycznej i medycznej stała się głównym Partnerem marki La Roche-Posay w zakresie Medical PR. Działania agencji skupią się między innymi na współpracy komunikacyjnej z ekspertami medycznymi i działaniach medical PR adresowanych do branży dermatologicznej.
W ramach swoich działań, LoveBrands Medical zaoferuje strategiczne wsparcie dla marki La Roche-Posay, w zakresie współpracy ze środowiskiem eksperckim i naukowym. Prowadzić będzie komunikację dla poszczególnych gam produktowych oraz działania z zakresu medycznego PR’u. Agencja będzie także odpowiadać za tworzenie materiałów eksperckich opartych na badaniach naukowych (Evidence-Based Medicine) i będzie promować je wykorzystując do tego nowoczesne narzędzia oparte na idei inbound marketingu.
„Poziom dotychczasowej współpracy z LoveBrands Medical sprawił, że chętnie przekazujemy na ręce agencji nowe projekty i poszerzamy zakres wspólnych działań. Doceniamy zespół za merytorykę, znajomość branży medycznej i wszystkich związanych z nią uwarunkowań, ale także ogromne zaangażowanie i pasję, którą cechują się podczas pracy nad wspólnymi projektami” – mówi Olga Stachowicz, Brand Engagement Leader Poland & Baltic HUB.
Gamy produktów La Roche-Posay są stworzone by spełnić wymagania wszystkich typów wrażliwej skóry i pomóc pacjentom, konsumentom poprawić jakość swojego codziennego życia. Szczególnie tym, którzy borykają się z problemem m.in. skóry atopowej, skłonnej do trądziku czy alergicznej. Jakość dermokosmetyków La Roche-Posay potwierdzają nie tylko udokumentowane wyniki badań klinicznych, innowacyjne formuły, patenty, ale też liczne rekomendacje czołowych dermatologów w Polsce i na całym świecie.
„Pracując z markami farmaceutycznymi mielimy okazję poznać evidence based medicine, czyli terapie oparte na badaniach naukowych i mamy doświadczenie w komunikowaniu ich do profesjonalistów z branży medycznej. W przypadku marki dermokosmetycznej La Roche-Posay również mamy do czynienia z terapiami opartymi na twardych danych i z prawdziwą przyjemnością wesprzemy je od strony komunikacyjnej, wykorzystując do tego narzędzia inbound marketingowe” – komentuje Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.