Live Streaming w Polsce – raport i badanie

Informacja Prasowa - 25.03.2020
248

Live Streaming w Polsce - raport i badanie

Portal STREAMERZY.pl oraz inSTREAMLY opublikowali raport o branży live-streamingu. Obok statystyk i  opinii eksperckich znajdują się w nim wyniki badania przeprowadzonego wśród streamerów i ich widzów oraz case study kampanii ze streamerami. 

W reakcji na pandemię koronawirusa, wzrosło zainteresowanie streamingiem w Polsce i na świecie (wg Bloomberga czas spędzony na oglądaniu streamingowych treści wzrósł o 20%). 

Platformy takie jak Twitch, YouTube oraz Facebook odnotowują wzrost liczby transmisji (wg gamesindustry.biz) oglądanych godzin i liczby widzów.

Darmowy raport przygotowany przez STREAMERZY.PL i inSTREAMLY tłumaczy zjawisko live streamingu, wskazuje trendy i przedstawia perspektywy różnych uczestników ekosystemu. 

W raporcie znajdują się  statystyki z ubiegłego roku, informacje m.in. o tym kto był najpopularniejszym polskim streamerem i streamerką, jakie kanały miały największą jednostkową oglądalność. 

Z badania przeprowadzonego na grupie 2 449 osób,  polskich streamerach i ich widzach, można dowiedzieć się m.in.:

  • Ile czasu tygodniowo widzowie poświęcają na oglądanie streamów
  • Ile widzowie streamów wydają na gry i sprzęt komputerowy
  • Ile i jak streamerzy zarabiają na transmisjach
  • Jakie są motywacje stojące za streamerami
  • Ile czasu tygodniowo widzowie poświęcają na oglądanie streamów
  • Ilu widzów wspiera streamerów “donejtami” 
  • Ile czasu widzowie streamów poświęcają na oglądanie telewizji 

a także poznać odpowiedzi na 50 innych pytań. 

Zobacz przykładowe fragmenty raportu: wykresy, diagramy, strony.

O wydawcach:
STREAMERZY.PL – to portal, którymonitoruje, analizuje i od lat dostarcza dokładne statystyki na temat polskiego live-streamingu.
inSTREAMLY – polski startup tworzący produkty łączące streamerów z rynkiem reklamowym i mediowym. 

Partnerzy

Devils.one | KLM LAW | Mediacom | mSpark powered by Knowledge Hub Akcelerator | Esports Performance Center | Nowy Marketing | Play | Smok Ventures

 

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...