Lidl z 20 milionami fanów na Facebooku. Firma przygotowała niespodziankę

Informacja Prasowa - 24.05.2017
210

Globalna społeczność Lidla na Facebooku przekroczyła 20 milionów fanów

W maju Lidl przekroczył liczbę 20 milionów fanów na swoich fanpage’ach w serwisie społecznościowym Facebook. To powód, aby podziękować wszystkim klientom i fanom. Firma przygotowała z tej okazji oryginalną niespodziankę dla swojej zaangażowanej, internetowej społeczności we wszystkich krajach.

Fińska piosenkarka Saara Alto zaśpiewała oraz napisała słowa do muzycznego hitu z 2012 roku wokalisty Passenger – „Let Her Go”, specjalnie dla fanów Lidla na Facebook’u. Jednocząc tym samym 20 języków, którymi mówią fani marki w różnych krajach, w jednym utworze. 30-letnia artystka od dawna cieszy się sławą w Finlandii, jednak od tego roku zyskała także międzynarodową popularność. Aktualnie pracuje nad swoim albumem z producentami odpowiedzialnymi za światowe hity Kylie Minogue czy Cher. Premiera piosenki stworzonej dla Lidla miała premierę 23 maja na fanpage’ach Lidla na Facebooku we wszystkich krajach oraz na kanałach YouTube marki.

Śpiewanie było prostym zadaniem dla zdobywczyni drugiego miejsca w finale brytyjskiej edycji programu X Factor w 2016 roku. Jednak umieszczenie 20 języków w jednej piosence może sprawić wielką trudność nawet doświadczonemu, władającemu wieloma językami artyście. „Muzyka, języki, różnorodność kulturowa są moją pasją więc byłam bardzo szczęśliwa, że mogłam zaśpiewać piosenkę w 20 językach” – wyjaśnia Aalto.

Kiedy Lidl zaprosił mnie do tego projektu, przejrzałam strony na Facebooku marki w różnych krajach i od razu wiedziałam, że muszę to zrobić. Bardzo spodobała mi się interakcja pomiędzy Lidlem i fanami na Facebooku. Treści oraz dialogi, które się tam nawiązywały zawsze były przyjazne i uprzejme, zwykle nieformalne, takie jak mam z moimi fanami. – powiedziała artystka.

Comments

comments

210
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...