string(110) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/04/lavazza-1920x1080-1200x500.png');"
string(84) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/04/lavazza-1920x1080-1200x500.png"
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agenc
NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie Umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w przetargu. Do zadań agencji należy obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych, projektowanie i produkcja POSM oraz szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność i świadomość marki zarówno w kanale retail, jak i gastronomii.
W ramach umowy NAV agency dotychczas m.in. kompleksowo zrealizowała szereg aktywacji konsumenckich (loterie total Poland, konkursy, promocje), sesje zdjęciowe, projektowanie i produkcję materiałów food service’owych.
Z początkiem 2024 r. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...