Lavazza przedłuża umowę ramową z NAV agency na kolejne lata

Informacja Prasowa - 15.04.2024
68

Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agenc

NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie Umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w przetargu. Do zadań agencji należy obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych, projektowanie i produkcja POSM oraz szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność i świadomość marki zarówno w kanale retail, jak i gastronomii.

W ramach umowy NAV agency dotychczas m.in. kompleksowo zrealizowała szereg aktywacji konsumenckich (loterie total Poland, konkursy, promocje), sesje zdjęciowe, projektowanie i produkcję materiałów food service’owych.

Z początkiem 2024 r. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata.

 

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...