Lanie wody w sieci – raport dot. spożycia wody przez polskich Internautów

Redakcja PR - 29.06.2017
260

Lanie wody w sieci - raport dot. spożycia wody przez polskich Internautów

Marka naturalnej wody mineralnej Id’eau podjęła decyzję o kontynuacji współpracy z agencją Kreatywną More Bananas.  Efektem ostatnich działań jest raport medialny dotyczący spożycia wody przez Internautów.

Do zadań agencji należy wsparcie kreatywne oraz strategiczne związane z obecnością marki Id’eau w Internecie, planowanie oraz obsługa mediów społecznościowych marki https://publicrelations.pl/wp-admin/post-new.php(Instagram oraz Facebook), kampanie efektywnościowe na Facebooku oraz Instagramie, a także działania z zakresu influencer marketingu.

Agencja razem z #PRsense odpowiedzialną za Public Relations marki, od grudnia 2016r. przekonuje Internautów o tym, że z “Wodą [Id’eau] mogą więcej!”.

Do ostatnich zadań agencji More Bananas należało wsparcie agencji Cut The Mustard w zakresie obsługi mediów społecznościowych oraz influencer marketingu w kampanii #30DniDoIdeau.

Wspólnie z firmą Newspoint został stworzony także raport medialny oparty na monitoringu sieci, w którym przeczytać można o tym jak Polscy internauci konsumują wodę.

Raport można pobrać bezpłatnie tutaj: http://morebananas.pl/raporty/woda/

Comments

comments

260
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...