Król disco polo będzie twarzą napoju energetycznego

Redakcja PR - 06.02.2017
149

Zenon Martyniuk będzie firmował swoim nazwiskiem napój energetyczny

Król disco polo, lider zespołu Akcent Zenon Martyniuk promuje sygnowany swoim wizerunkiem napój energetyczny Zenek Energy Drink. O sprawie donosi INNPoland. 

Zenek Martyniuk od lat jest na topie, jeśli chodzi o muzykę disco polo. Ma miliony fanów w całej Polsce, a każdy koncert z jego udziałem ściąga tłumy. Najlepszym na to dowodem jest rekordowa oglądalność koncertu sylwestrowego w telewizyjnej Dwójce. Przypomnijmy – na naszych łamach informowaliśmy, że Sylwestra z Dwójką, gdzie wystąpił akcent, miał najwyższą oglądalność spośród imprez transmitowanych tej nocy w Polsce. Martyniuk przyciągnął przez odbiorniki 5 milionów widzów.

Teraz artysta będzie monetyzował swój wizerunek poprzez promocję popularnego – zwłaszcza w kręgach młodych odbiorców – energetyka Zenek Energy Drink. Portal INNPoland podaje, że za produkcję napoju odpowiada firma Just Food Polska.

Napój ten powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, oraz coraz silniej umacniający się nurt muzyki DISCO POLO, w której Zenon Martyniuk dzięki swojej ponad 25 letniej karierze muzycznej został okrzyknięty Królem – czytamy w oświadczeniu firmy, cytowanym przez serwis INNPoland.

To nie pierwszy napój energetyczny promowany przez znaną z showbiznesu postać. Dariusz „Tiger” Michalczewski współpracował z firmą Maspex przy promocji energetyka firmowanego własnym nazwiskiem i wizerunkiem.

Wiemy już także, jak i za ile będzie sprzedawany energetyk. Portal Spożywczy podaje, że Zenek Energy Drink będzie kosztować około 3 złotych, a dystrybucja odbywać się będzie online na stronie zenekenergydrink.pl, a w niedalekiej perspektywie czasowej trafi na półki sklepów.

Posunięcie firmy Just Food Polska jest sygnałem, że marketingowcy powoli dostrzegą drzemiący potencjał reklamowy w gwiazdach muzyki diso polo. Ciekawe, czy będzie to jedynie pojedyncza współpraca reklamowa Martyniuka z komercyjną marką, czy już niedługo zagości w reklamach innych marek. Będziemy śledzili tę sprawę.

Źródła: INNPoland, Portal Spożywczy. 

Comments

comments

149
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...