Kongres PR w Rzeszowie już w tym tygodniu

Informacja Prasowa - 18.04.2017
14

Zapraszamy do Rzeszowa - Kongres Profesjonalistów PR już w czwartek!

Jakie działania podejmować, by nasza firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Odpowiedzi na te pytania będzie można poznać podczas tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji kryzysowych podzielą się m.in. Magdalena Szulc – Rzecznik Prasowy i Kierownik Komunikacji w firmie UBER, Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijki i organizator wydarzeń sportowych czy Adam Burak – z Agencji BLUE Warszawa, były Marketingu i Komunikacji LOTOS SA.

20 i 21 kwietnia 2017 roku pracownicy branży public relations, rzecznicy prasowi z sektora prywatnego i publicznego oraz przedstawiciele firm i samorządów z całej Polski będą mieli wyjątkową okazję do zapoznania się z tajnikami kryzysu wizerunkowego. W Rzeszowie podczas prelekcji praktycy PR podzielą się swoją wiedzą, spostrzeżeniami oraz przykładami rozwiązań, z których korzystali w trackie sytuacji kryzysowych.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

Insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji opowie, jak z kryzysem w mediach radzi sobie służba mundurowa, która – podobnie jak branża ochrony zdrowia – jest wyjątkowo narażona na sytuacje kryzysowe. O kryzysie w komunikacji wewnętrznej odpowiedzą Iwona Walczak oraz Dominika Lenkowska-Piechocka z firmy Skanska S.A. Natomiast Magdalena Szulc z firmy UBER zaprezentuje uczestnikom Kongresu 5 technik radzenia sobie z negatywnym cyklem informacji. To tylko przykłady prelekcji, których szczegółową listę można znaleźć na internetowej stronie Kongresu.

Tradycyjnie w trakcie Kongresu Profesjonalistów Public Relations zorganizowane zostaną warsztaty praktyczne. Tym razem w trzech blokach tematycznych poruszone zostaną zagadnienia: symulacji sytuacji kryzysowych, danych w służbie reputacji oraz trudnych sytuacji z lokalną społecznością. Ważnym elementem Kongresu będzie również debata oksfordzka, w której poruszony zostanie temat badań wpływu.

Portal publicrelations.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Zobacz:

dr hab. Dariusz Tworzydło: Na każdy kryzys można się przygotować

Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Partnerami Głównymi sąAlert Media CommunicationsStowarzyszenie Informatyka PodkarpackaUrząd Marszałkowski Województwa PodkarpackiegoPolskie Stowarzyszenie Public RelationsUrząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations.

Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange PolskaExacto sp. z o.o.Instytut Rozwoju Społeczeństwa InformacyjnegoKlaster Firm Informatycznych Polski WschodniejIAA PolskaMestengo sp. z o.o.Wirtualne Biuro Prasowe NewslinkPublicon Public RelationsSare SASepja digitalABAKUS KonsultingTOP SAVEGACOM SACanZanCOMMIT Polska Sp. z o.o.CAR-RENTAL.PLPRawdziwy PRFilmowy.orgApartamenty Bystra WodaDrukarnia TPM sp. j., Bielenda Kosmetyki NaturalneMedia MagBałtowski Kompleks TurystycznyTerma BaniaCermagNATURATIVMydło StacjaChochołowskie Termy oraz Witalnie.com.pl.

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 17 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Zobacz:

[Nasz patronat] Kiedy hejter wywoła kryzys. Kongres PR w Rzeszowie już za kilka dni

 

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...