[Nasz patronat] Kiedy hejter wywoła kryzys. Kongres PR w Rzeszowie już za kilka dni

Informacja Prasowa - 11.04.2017
294

Kongres Profesjonalistów PR już za kilka dni!

Zdjęcie insektów w jedzeniu, wadliwy produkt, niemiła obsługa klienta czy chwilowo niedziałająca usługa. To tylko kilka przykładów spektakularnych kryzysów, które o każdej porze dnia i nocy mogą zostać wywołane przez hejterów w mediach społecznościowych. Już za kilka dni w Rzeszowie eksperci PR będą o tym debatować podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations. 

Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Podczas dwóch dni prelekcji o swoich doświadczeniach opowie niemal 30 prelegentów, a chłonąć wiedzę będzie ponad 350 gości. Tematem przewodnim będzie szeroko pojęty kryzys.

Internet i media społecznościowe wywołały prawdziwą rewolucję w komunikacji. Kiedyś informacje do odbiorców docierały najwcześniej po jednym dniu. To oznaczało, że firmy nawet w trudnej sytuacji miały stosunkowo mnóstwo czasu na kontakt z dziennikarzem. Dzisiaj sytuacja wygląda inaczej – przedstawicielem mediów może być dosłownie każdy. Wystarczy zrobić zdjęcie smartfonem i umieścić je w sieci. W konsekwencji w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej specjaliści public relations mają niezwykle mało czasu na reakcję. Problem potęguje fakt, że w Internecie jest mnóstwo hejterów, którzy tylko czekają na okazję, aby napisać negatywny komentarz na temat danego przedsiębiorstwa czy instytucji.

Dziś media społecznościowe mają wielki wpływ na częstsze występowanie sytuacji kryzysowych. Także profesjonalne media internetowe – na przykład duże portale, które są zakładnikami klikalności. Liczy się jak największa liczba odsłon na stronie a klikalność tworzą zarówno informacje prawdziwe, jak i tzw. fake news. W konsekwencji w newsach często pojawiają się półprawdy, przeinaczenia, a nawet czysta nieprawda. To nowe wyzwania dla specjalistów od komunikacji kryzysowej – mówi Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications.

Jak sobie radzić w dobie tak dynamicznie zmieniającego się świata? Odpowiedzi będą szukać eksperci podczas zbliżającego się wielkimi krokami Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Do Rzeszowa ponownie zawitają wybitni specjaliści. Wśród prelegentów, którzy podzielą się swoją praktyką, będą m.in. Martyna Węgrzyn z Danoneinsp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji czy Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak zarządzać sytuacją kryzysową, jak wygląda kryzys w mediach w przypadku policji czy jak prowadzić relacje z mediami w sporcie wyczynowym.

Zobacz:

dr hab. Dariusz Tworzydło: Na każdy kryzys można się przygotować

Portal publicrelations.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Organizatorami Kongresu są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. To już ostatni dzwonek na rejestrację na to wydarzenie. Można jej dokonać na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl.

Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Partnerami Głównymi sąAlert Media CommunicationsStowarzyszenie Informatyka PodkarpackaUrząd Marszałkowski Województwa PodkarpackiegoPolskie Stowarzyszenie Public RelationsUrząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations.

Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange PolskaExacto sp. z o.o.Instytut Rozwoju Społeczeństwa InformacyjnegoKlaster Firm Informatycznych Polski WschodniejIAA PolskaMestengo sp. z o.o.Wirtualne Biuro Prasowe NewslinkPublicon Public RelationsSare SASepja digitalABAKUS KonsultingTOP SAVEGACOM SACanZanCOMMIT Polska Sp. z o.o.CAR-RENTAL.PLPRawdziwy PRFilmowy.orgApartamenty Bystra WodaDrukarnia TPM sp. j., Bielenda Kosmetyki NaturalneMedia MagBałtowski Kompleks TurystycznyTerma BaniaCermagNATURATIVMydło Stacja oraz Chochołowskie Termy.

Comments

comments

294
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...