Kampania antyalkoholowa w erze social media

Redakcja PR - 13.10.2016
20

Jaką tajemnicę skrywa Louise Delage, popularna #instagirl?

Louise Delage to na pierwszy rzut oka typowa #instagirl: atrakcyjna, zamożna lubiąca fotografować się w ładnych ubraniach i ciekawych miejscach, z kieliszkiem alkoholu w ręku. W serwisie jej profil śledzi ponad 100 tys. użytkowników. Ale Louise skrywa pewną tajemnicę…

fot. print screen, Instagram/louise.delage

fot. print screen, Instagram/louise.delage

Louise Delage to postać fikcyjna, wykreowana na potrzeby kampanii społecznej Addict Aide, która miała zwrócić uwagę na problem uzależnienia od alkoholu wśród młodych ludzi.

Osoby obserwujące Louise na Instagramie nie zwracały uwagi na fakt, że na każdym zdjęciu dziewczyny jest alkohol. Raz była to lampka wina, innym razem butelka piwa, a jeszcze kolejnym jakiś drink.

Souvenir de Bretagne

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Campagne

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Family #latergram

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Ostatni z opublikowanych na kanale Louise filmików wyjaśnia, że jej profil powstał w ramach kampanii Addict Aide. Hasłem przewodnim akcji jest „Like my addiction”, czyli „Polub moje uzależnienie”.

Like my addiction

A video posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Kampania miała pokazać, jak często ludzie nie zauważają problemów osób, które widują (a w tym konkretnym przypadku obserwują każdego dnia w mediach społecznościowych) na co dzień.

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...