K2 wygrała przetarg na stworzenie i promocję platformy Employer Brandingowej IKEA. Projekt ma odzwierciedlać podejście IKEA do rekrutacji oraz wartości, jakimi firma kieruje się w jej procesie. Kampania promocyjna jest planowana na minimum rok i obejmie przygotowanie materiałów związanych zarówno z komunikacją wewnętrzną do pracowników, jak i zewnętrzną.
K2 wygrała przetarg na stworzenie i promocję platformy Employer Brandingowej IKEA
Redakcja PR - 04.09.2017
string(95) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/k2-1200x500.png');"
string(69) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/k2-1200x500.png"
K2 wygrała przetarg na stworzenie i promocję platformy Employer Brandingowej IKEA
Platforma Employer Brandingowa IKEA skierowana będzie do potencjalnych i obecnych pracowników. W tej chwili toczą się prace związane z jej przygotowaniem.
Agencja K2 współpracuje z IKEA od 14 lat. Firmy zrealizowały wspólnie szereg projektów m.in. nagrodzony w 2017 roku Innovation Award raport w technologii VR „IKEA. Made in Poland” o ponad 50 latach działalności IKEA w Polsce, jej wpływie na polską gospodarkę oraz zrównoważony rozwój (zobacz powiązane). Ostatnio Agencja K2 współtworzyła także projekt zachęcający do podjęcia pracy we właśnie otwartym drugim pod względem wielkości sklepie IKEA w Polsce IKEA Lublin (zobacz powiązane).
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...