K2 wygrała przetarg na stworzenie i promocję platformy Employer Brandingowej IKEA

Redakcja PR - 04.09.2017
246

K2 wygrała przetarg na stworzenie i promocję platformy Employer Brandingowej IKEA

K2 wygrała przetarg na stworzenie i promocję platformy Employer Brandingowej IKEA. Projekt ma odzwierciedlać podejście IKEA do rekrutacji oraz wartości, jakimi firma kieruje się w jej procesie.  Kampania promocyjna jest planowana na minimum rok i obejmie przygotowanie materiałów związanych zarówno z komunikacją wewnętrzną do pracowników, jak i zewnętrzną.

Platforma Employer Brandingowa IKEA skierowana będzie do potencjalnych i obecnych pracowników. W tej chwili toczą się prace związane z jej przygotowaniem.

Agencja K2 współpracuje z IKEA od 14 lat. Firmy zrealizowały wspólnie szereg projektów m.in. nagrodzony w 2017 roku Innovation Award raport w technologii VR „IKEA. Made in Poland” o ponad 50 latach działalności IKEA w Polsce, jej wpływie na polską gospodarkę oraz zrównoważony rozwój (zobacz powiązane). Ostatnio Agencja K2 współtworzyła także projekt zachęcający do podjęcia pracy we właśnie otwartym drugim pod względem wielkości sklepie IKEA w Polsce IKEA Lublin (zobacz powiązane).

Comments

comments

246
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...