K2 Media na shortliście konkursu Google Premier Partner Awards!
K2 Search, będąca częścią agencji K2 Media, znalazła się na shortliście nominowanych w kategorii Shopping Innovation Award w międzynarodowym konkursie Google’a – Google Premier Partner Awards. Na liście znalazło się 20 firm z całego regionu EMEA, w tym 5 z Polski.
K2 Search została doceniona w kategorii Shopping Innovation Award. Wyróżnienie to otrzymała za shoppingową kampanię zrealizowaną dla serwisu taniaksiazka.pl. Obok K2 Search o wygraną w tej dziedzinie walczą jeszcze 4 firmy z Polski: Bluerank, Cube Group, Sempai oraz Marketing Online.
Zwycięzcę konkursu poznamy 7 września br.
Organizowany przez Google konkurs Google Premier Partner Awards ma charakter globalny. Google nagradza w nim najskuteczniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie digitalowe. Wyróżnienia przyznawane są w 6 kategoriach: Search Innovation, Display Innovation, Mobile Innovation, Video Innovation, Shopping Innovation oraz Growing Businesses Online. Konkurs skierowany jest do firm posiadających status Partnera programu Google Premier.