Hand Made odkrywa różne oblicza kawy z NESCAFÉ® Dolce Gusto®
2 czerwca swoją premierę ma wyjątkowy blog NESCAFÉ® Dolce Gusto® latteczyespresso.gazeta.pl przygotowany przez agencję Hand Made, w którym czytelnicy znajdą moc inspiracji i ciekawostek.
– Zaczęliśmy naszą współpracę z Hand Made bardzo intenstywnie. Projekt latteczyespresso jest bardzo perspektywiczny. Unikalny content, przygotowany przez agencję z jednej strony zapewnia naszym konsumentom rozrywkę i odprężenie przy kawie, z drugiej zaś edukuje o świecie kawy. Na naszym blogu interesujące treści znajdą zarówno miłośnicy klasycznego espresso jak i fani kawowych eksperymentów.
– MÓWI BARTOSZ ORSZULAK, GROUP PRODUCT MANAGER W NESTLÉ POLSKA
Ambasadorką części Latte jest Joanna Mentel, która zna przyjemne strony kawy jak nikt inny i z chętnie się z nimi dzieli. Dziennikarka, psycholog, blogerka, cukierniczka. Człowiek – przygoda w spódnicy. Prowadzi „Book me a cookie”, które z bloga przeistoczyło się w markę: cukierniczą, literacką, eventową i warsztatową. Wydała książkę. Przejechała pół Europy i w planach ma co najmniej pół świata. Przeczytała wagon literatury. Niesamowicie radosna i energetyczna osoba.
Za projekt strony oraz opracowanie treści odpowiada agencja Hand Made. Serwis został przygotowany przez Agorę, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.