W ramach współpracy, agencja Grayling jest m. in. odpowiedzialna za obsługę biura prasowego
– Grayling Poland został wybrany przez agencję Go Vilnius do wsparcia w działaniach promocyjnych związanych z obchodami 700-lecia istnienia miasta Wilno. W ramach współpracy, agencja Grayling jest odpowiedzialna za obsługę biura prasowego Go Vilnius w Polsce, dba o relacje z mediami oraz prowadzi działania z zakresu influencer marketingu. Jedną z aktywności, którą z sukcesem udało się już zrealizować, było zaaranżowanie wyjazdu prasowego do Wilna dla dziennikarzy z Polski.
Tematem kampanii jest upamiętnienie okrągłej, historycznej rocznicy założenia Wilna, jednak nadrzędnym celem działań PR jest zaprezentowanie przedstawicielom pokolenia Y i Z stolicy Litwy jako miasta młodego duchem o bogatym życiu kulturowym i rozrywkowym. Obchody 700-lecia mogą być impulsem do odwiedzenia Wilna i poznania go z innej, bardziej rekreacyjnej, strony. W Grayling działania PR dla Go Vilnius nadzoruje Irena Czerniawska, dyrektor działu konsumenckiego.
– Możliwość realizacji projektu tak nietypowego jak „urodziny” miasta nie zdarza się często. Tym bardziej uznaliśmy, że to świetna okazja, aby pokazać jak dobrze się odnajdujemy jako Grayling w takich lifestyle’owych tematach i działaniach skierowanych do młodszych grup odbiorców. Współpracowaliśmy dotychczas z kilkoma partnerami z sektora turystyki i hotelarstwa. To doświadczenie procentuje i okazuje się bardzo przydatne przy tym projekcie – komentuje Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Go Vilnius to oficjalna agencja rozwoju turystyki i biznesu Wilna. Dostarcza odwiedzającym, inwestorom i przedsiębiorcom wszystkich niezbędnych informacji o stolicy Litwy. Obchody 700. rocznicy założenia miasta potrwają do końca roku. Z tej okazji w Wilnie jest organizowanych wiele wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych i artystycznych.