Fiat podejmuje prestiżową współpracę z Bulgari

Redakcja PR - 31.07.2017
124

Fiat podejmuje prestiżową współpracę z Bulgari

Fiat i Bulgari podjęły prestiżową współpracę, stanowiącą integralną część kampanii promocyjnej Bulgari zatytułowanej „Roman Holiday”, która wyraża cechy tych dwóch światowych, włoskich marek: pełnego entuzjazmu ducha oraz czerpanie radości życia.

Na potrzeby kampanii wyprodukowano 1600 pięknych, ceramicznych miniaturek legendarnego Fiata 500F w skali 1:6 i 1:12, a to dla ozdoby okien około 300 salonów jubilerskich Bulgari na całym świecie. Samochody te będą „przewoziły” niezwykłych „pasażerów”: przepiękne przedmioty wyprodukowane przez firmę jubilerską Bulgari, symbolizujących wysublimowany włoski gust i styl.

Małe białe i złote modeliki są reprodukcją najsłynniejszego Fiata 500 w historii, serii F, produkowanego od 1965 do 1972 roku. 4 lipca bieżącego roku model ten formalnie zyskał status dzieła sztuki, a jeden z nich dołączył do stałej kolekcji MoMA, Muzeum Sztuki nowoczesnej w Nowym Jorku. Był to wyraz wielce zasłużonego hołdu dla kultowego, małego Fiata 500, który w tym roku obchodzi swoje 60. urodziny i jest symbolem włoskiej kreatywności, która od zawsze inspirowała artystów i projektantów na całym świecie, stając się ikoną piękna i sztuki.

Projekt 500 idealnie wpisuje się w letnią kampanię „Roman Holiday”, nowy program promocyjny Bulgari, który inspirowany jest słynnym filmem, w którym zagrała Audrey Hepburn i Gregory Peck  z reklamą stworzoną wokół niezwykle barwnej mapy Rzymu,  miejsca najbardziej okazałych zabytków kultury i słynnych miejsc rozrywki, które przywołują hedonistyczny charakter wiecznego miasta. Radość płynąca z rysunków wykonanych przez młodego, ale odnoszącego już sukcesy artystę, Lottę Nieminena, świetnie komponuje się z radosnym charakterem Fiata 500, światowym ambasadorem Włoch i symbolem popularnego samochodu.

Modelowi Fiat 500s towarzyszy miniatura innego włoskiego symbolu, skutera Vespa.

Niektóre przedmioty będące rezultatem kreatywności włoskiego przemysłu powojennego, jak Fiat 500 czy Vespa, nie mogą być oceniane jedynie z wyglądu. Rewolucyjne pod względem wzornictwa i koncepcji, roztaczają wyjątkowy, magiczny urok, redefiniując przyjęte założenia i stają się kluczowymi arcydziełami historii przemysłu. Fiat 500 wpłynął na historię motoryzacji, ale nigdy nie był li tylko samochodem; podczas swojej 60-letniej historii wszedł do masowej wyobraźni i stał się ikoną o ogromnej artystycznej i kulturowej wartości.

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...