Eliza Misiecka – która kampania PR miasta lub regionu powinna dostać Złotego Spinacza?
Redakcja PR - 23.08.2016Która kampania miasta lub regionu powinna otrzymać Złotego Spinacza według Elizy Misieckiej?
W ubiegłym tygodniu podsumowaliśmy turę zgłoszeń do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy. Przypomnijmy: do konkursu zgłoszono 231 kampanii, czego najwięcej w kategoriach: Kampania Społeczna, PR produktu, Social media, Event komercyjny, Event społeczny oraz Kreatywność. Są też 4 nowe kategorie: Custom Publishing, Content Marketing, Employer Branding i Proffesional Services. Ostatnia nie ruszyła, podobnie jak trzy inne: Public Affairs i Lobbying, Uroda, Higiena i Styl Życia oraz PR miasta, miejsca lub regionu. Kogo ze Złotym Spinaczem w ostatniej z wymienionych kategorii widziałaby Eliza Misiecka, Prezes GENESIS PR?
Nieustająco pasjonuje mnie kampania wokół „złotego pociągu”. Majstersztyk PR z gigantycznymi efektami – w dodatku wokół czegoś, czego nikt nie widział i pewnie nie istnieje. Doskonale nagłośnione w mediach i jestem przekonana, że przynosi także efekty docelowe, czyli wzrost turystyki w regionie. Sądzę, że jest to jedna z najlepszych kampanii promocji miejsca – żałuję, że autorzy nie zgłosili się do konkursu Złote Spinacze – nagroda byłaby murowana! A jeśli okaże się – wbrew mojemu przeświadczeniu – że jednak ten pociąg istnieje, to obiecuję że publicznie stanę na głowie.
Czy gdyby rzeczywiście wrzawa wokół „złotego pociągu” była efektem pracy PRowców, zostałaby zgłoszona do Złotych Spinaczy? Możemy tylko rozważać teoretycznie. Jedno jest pewne – „złoty pociąg” na długo zapadł w pamięć wielu osobom – a to dla PRowca miara sukcesu.