„Dumni z łódzkiego” – mieszkańcy w kampanii promocyjnej województwa

Redakcja PR - 03.09.2018
289

„Dumni z łódzkiego” – mieszkańcy w kampanii promocyjnej województwa

3 września ruszy kampania „Dumni z łódzkiego”. W działaniach promocyjnych pokazani zostaną zwykli ludzie, którzy opowiedzą swoje historie. Celem akcji jest promocja osiągnięć województwa, a także wzmocnienie więzi z regionem poprzez mówienie językiem uczuć, emocji i wartości.

Pani Izabela dzięki dofinansowaniu otworzyła z mężem ośrodek jeździecki, gdzie uczy, jak porozumiewać się z końmi. Pan Jakub jest twórcą innowacyjnego lokalizatora dla płetwonurków. To tylko dwie z wielu twarzy kampanii „Dumni z łódzkiego”.

– Każda historia jest niepowtarzalna i związana z innym obszarem życia mieszkańca. Bohater opowiada o swoich najważniejszych doświadczeniach i wartościach, które go ukształtowały i pozwoliły mu poczuć wyjątkową więź z regionem. Są tutaj osoby, które wychowały się w Łódzkiem i takie, które przyjechały z odległych miast, ale to u nas poczuły się jak w domu – mówi Maciej Łaski, szef promocji województwa łódzkiego.

Głównymi narzędziami kampanii są grafiki oraz materiały wideo. Akcja prowadzona jest zarówno w mediach regionalnych, jak i ogólnopolskich. Wykorzystano formaty telewizyjne, radiowe, prasowe oraz outdoorowe. Działania realizowane będą też w Internecie, m.in. na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Główna odsłona potrwa do 17 września.

Organizatorzy kampanii zapraszają mieszkańców województwa do opowiedzenia swoich historii. Będą one wykorzystywane na profilach „Promuje łódzkie”.

Comments

comments

289
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...