„Dumni z łódzkiego” – mieszkańcy w kampanii promocyjnej województwa

Redakcja PR - 03.09.2018
135

„Dumni z łódzkiego” – mieszkańcy w kampanii promocyjnej województwa

3 września ruszy kampania „Dumni z łódzkiego”. W działaniach promocyjnych pokazani zostaną zwykli ludzie, którzy opowiedzą swoje historie. Celem akcji jest promocja osiągnięć województwa, a także wzmocnienie więzi z regionem poprzez mówienie językiem uczuć, emocji i wartości.

Pani Izabela dzięki dofinansowaniu otworzyła z mężem ośrodek jeździecki, gdzie uczy, jak porozumiewać się z końmi. Pan Jakub jest twórcą innowacyjnego lokalizatora dla płetwonurków. To tylko dwie z wielu twarzy kampanii „Dumni z łódzkiego”.

– Każda historia jest niepowtarzalna i związana z innym obszarem życia mieszkańca. Bohater opowiada o swoich najważniejszych doświadczeniach i wartościach, które go ukształtowały i pozwoliły mu poczuć wyjątkową więź z regionem. Są tutaj osoby, które wychowały się w Łódzkiem i takie, które przyjechały z odległych miast, ale to u nas poczuły się jak w domu – mówi Maciej Łaski, szef promocji województwa łódzkiego.

Głównymi narzędziami kampanii są grafiki oraz materiały wideo. Akcja prowadzona jest zarówno w mediach regionalnych, jak i ogólnopolskich. Wykorzystano formaty telewizyjne, radiowe, prasowe oraz outdoorowe. Działania realizowane będą też w Internecie, m.in. na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Główna odsłona potrwa do 17 września.

Organizatorzy kampanii zapraszają mieszkańców województwa do opowiedzenia swoich historii. Będą one wykorzystywane na profilach „Promuje łódzkie”.

Comments

comments

135
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...