Ceramika Paradyż wybrała Warsaw Creatives do stałej obsługi PR

Informacja Prasowa - 12.06.2023
14

Ceramika Paradyż to polska firma rodzinna, która od ponad 30 lat jest liderem w branży ceramiki w Polsce

 Ceramika Paradyż, wiodący producent płytek ceramicznych oraz spieków wielkoformatowych w Polsce, wybrała agencję Warsaw Creatives do stałej obsługi PR w zakresie media relations, strategicznego doradztwa, kompleksowej realizacji działań komunikacji korporacyjnej i produktowej, a także obsługi projektowej z obszaru influencer marketingu, kreacji oraz eventów.
Ceramika Paradyż to polska firma rodzinna, która od ponad 30 lat jest liderem w branży ceramiki w Polsce oraz ambasadorem polskiego designu na arenie międzynarodowej. Innowacyjne produkty marki, charakteryzujące się unikalnym wzornictwem i najwyższą jakością, zdobią wnętrza w blisko 50 krajach na całym świecie. Ceramika Paradyż współpracuje z uznawanymi projektantkami, takimi jak Maja Ganszyniec i Gosia Baczyńska. Firma jest laureatem dziesiątek prestiżowych nagród przyznawanych za wzornictwo przemysłowe, innowacyjność oraz jakość.
– Po udanej współpracy przy wprowadzaniu na rynek nowej kategorii produktów – spieków wielkoformatowych TRI-D, zdecydowaliśmy się związać na dłużej z agencją Warsaw Creatives – informuje dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż Agata Brodzka. – Nasza decyzja opiera się na potrzebie współpracy z agencją międzynarodową o światowym zasięgu, która gwarantuje usługi na najwyższym poziomie i doskonale rozumie nasze oczekiwania. W moim przekonaniu, Warsaw Creatives wyróżnia się nieszablonowością działań, a także wysokim standardem usług oraz dogłębną znajomością rynku – zarówno tego medialnego, jak i biznesowego.
Warsaw Creatives od ponad 10 lat zajmuje się wszystkim, co kreatywne. Agencja świadczy dziś kompleksowe usługi w zakresie komunikacji 360o, w tym kreację, produkcję, komunikację PR, koncepty kreatywne, projektowanie graficzne, organizację eventów oraz influencer marketing. Portfolio agencji obejmuje m.in. kampanie dla renomowanych marek, takich jak Reserved z udziałem Kendall Jenner czy Inglot z Jennifer Lopez, a także współpracę z marką CCC. W zakresie komunikacji wizerunkowej i PR Warsaw Creatives pracuje m.in. dla projektantki Magdy Butrym, a także renomowanej marki biżuterii Tous.
– To dla nas ogromny zaszczyt, że Ceramika Paradyż dołącza do grona naszych klientówDotychczas byliśmy znani głównie z kampanii dla marek modowych i beauty, ale interesuje nas wszystko, co piękne. Jesteśmy świadomi ogromnych zmian, jakie przyniosła nam pandemia. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ludzie zwracają uwagę na swoje otoczenie. Przykładają coraz większą wagę nie tylko do wyglądu, ale również do tego, co wokół. Wnętrza, design i sztuka – w tych dziedzinach konsumenci inwestują coraz więcej, napędzając przy tym rozwój marek z segmentu premium, w którym się specjalizujemy – mówi Paweł Walicki, współzałożyciel i CEO Warsaw Creatives.
Współpraca rozpoczęła się 1 czerwca br. Umowa została zawarta do końca roku z możliwością jej przedłużenia.

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...