Blender wszechrobiący – Mateusz Gessler w kampanii marki Bosch

Redakcja PR - 13.06.2017
165

Blender wszechrobiący - Mateusz Gessler w kampanii marki Bosch

Pod koniec maja br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa blenderów Bosch pod hasłem „Blender wszechrobiący. Dla bliskich zrobi wszystko”. W roli głównej wystąpił znany szef kuchni oraz ambasador blenderów i robotów kuchennych marki – Mateusz Gessler. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej prowadzonych w jej ramach działań oraz nadzór nad produkcją spotu odpowiada Walk. Klient został pozyskany przez grupę marketingową w drodze wygranego przetargu.

 

KV_Bosch_Blender wszechrobiący. Dla bliskich zrobi wszystko
 

Wszechrobiący blender Bosch to idealny pomocnik we wszystkich kulinarnych zadaniach specjalnych. Z nim gotowanie to prawdziwa przyjemność – zmiksuje, pokroi, ubije, poszatkuje i zachwyci perfekcyjnym efektem, którego nie powstydziłby się szef kuchni. Zalety produktu zostały podkreślone w najnowszej kampanii marki z udziałem ambasadora blenderów i robotów kuchennych – Mateusza Gesslera. W stworzonym w jej ramach spocie telewizyjnym znany szef kuchni po powrocie ze swojej restauracji, z pomocą blendera Bosch przygotowuje wyjątkowe śniadanie dla swoich bliskich. Dzięki wielu funkcjom oferowanym przez produkt stworzenie wspaniałego posiłku jest szybkie i proste, a efekt perfekcyjny.

 

Kampania reklamowa pod hasłem „Blender wszechrobiący. Dla bliskich zrobi wszystko” rozpoczęła się 29 maja br. Stworzone w jej ramach spoty telewizyjne w wersjach 15’’ i 30’’ są emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych m.in. TVP, TVN, Polsat, a także w VOD. Są to pierwsze spoty marki dedykowane blenderom Bosch. Działania on-line objęły kampanię bannerową. Komunikację uzupełniają materiały POS informujące o trwającej w tym czasie promocji konsumenckiej polegającej na zwrocie kwoty równej podatkowi VAT przy zakupie blendera Bosch.

Walk odpowiada za stworzenie idei kreatywnej kampanii wizerunkowej, jej key visuala oraz nadzór nad produkcją spotu. Samą produkcją reklam zajęło się Prime Movers, a planowaniem i zakupem mediów OMD (telewizja) oraz Insignia (internet).

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...