Anja Rubik z okazji premiery książki otwiera pop-up Szkołę #SEXEDPL

Redakcja PR - 14.09.2018
276

Modelka będzie edukować seksualnie Polaków

Książka Anji Rubik jeszcze przed premierą stała się jednym z największych bestsellerów tego roku. To jednak dopiero początek edukacyjnej misji topmodelki. Z okazji premiery podręcznika Anja Rubik otwiera Szkołę #SEXEDPL. Plan zajęć? Pięć intensywnych dni wypełnionych warsztatami, wykładami i pokazami filmów. 19 września dawne liceum im. Hoffmanowej w Warszawie zamieni się w pozytywny i dynamiczny festiwal świadomości seksualnej.

 

„W Polsce seks wciąż jest tematem tabu, nawet wśród dorosłych” – twierdzi Rubik.

 

Jej inicjatywa jest odpowiedzią na brak odpowiedniej edukacji seksualnej w polskich szkołach. Podobnie jak przy poprzednich projektach, modelka i aktywistka zaprosiła do współpracy zespół doświadczonych ekspertów. Szkoła #SEXEDPL otworzy się
w budynku dawnego liceum im. Hoffmanowej przy ul. Emilii Plater 31 w Warszawie. Lekarze, pedagodzy, seksuolodzy, edukatorzy i edukatorki poprowadzą w niej warsztaty i wykłady zgodne z przekazem książki „#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości
i seksie”.

W programie zajęć zaplanowano kilkanaście spotkań dla młodzieży – m.in. warsztaty na temat samoakceptacji, metod antykoncepcji, zapobiegania infekcji HIV, świadomej zgody i wiele innych, a także pokazy filmów, specjalną czytelnię i strefę chill-outu do swobodnej wymiany zdań i doświadczeń. Odwiedzający na miejscu będą mogli napić się kawy, lemoniady, porozmawiać bez tabu o seksie, spędzić wspólnie czas, a także spotkać się ze znanymi osobami wspierającymi ruch #sexedpl.

Szkoła #SEXEDPL z założenia ma być miejscem otwartym i przyjaznym dla wszystkich. Młodzież i rodzice będą mogli porozmawiać z przedstawicielami fundacji i NGO-sów. Swoje stanowiska zaplanowali m.in. Grupa Ponton, Federacja na Rzecz Kobiet
i Planowania Rodziny, Społeczny Komitet ds. AIDS, IFMSA – Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny.

 

 

Comments

comments

276
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...