Agencje On Board Thing Kong i Fat Baby podpisały umowę o współpracy
Agencje On Board Thing Kong i Fat Baby podpisały umowę o współpracy, tworząc wspólny zespół ekspertów, łączący kompetencje obu firm.
Strategiczne partnerstwo agencji i współpraca zespołów Kreacji, Strategii, PR, SEO, SoMe i Content marketingu, bezpośrednio przełoży się na korzyści klientów obu agencji związane z dostępem do specjalistów obu zespołów i synergią prowadzonych działań.
FatBaby zapewni klientom OBTK dodatkowe wsparcie kreatywne w projektach reklamowych, projektowaniu kampanii reklamowych. OBTK zapewni klientom FatBaby wsparcie w realizacji działań z zakresu social media, PR, SEO, content marketing.
„Mocna kreacja bardzo wzmacnia skuteczność komunikacji” – komentuje Norbert Kilen z OBTK – „Współpraca z FatBaby wzmacnia nasze kompetencje w tym obszarze. Dzięki niej łatwiej nam będzie realizować dla naszych klientów kampanie ATL, wychodzić poza obszar reklamy digital.”
„Fajnie się uzupełniamy” – dodaje Cezary Antoń z Fat Baby – „Klientom możemy teraz zaproponować nie tylko wyróżniający koncept, ale też stałą realizację działań opartych o wypracowane idee w kanałach społecznościowych, PR-owo, content marketingowo”.
„Wspólnie z Fat Baby łączymy kreatywność ze strategicznym podejściem, co pozwala nam tworzyć przekazy, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także budują trwałe relacje i zaufanie między naszymi klientami a ich odbiorcami. Współpraca z Fat Baby dodatkowo wzmocni nasze możliwości w realizacji działań public relations, które wyróżniają się na rynku i przynoszą realne rezultaty.” – komentuje Norbert Ofmański z OBTK.
Wśród klientów połączonego zespołu OBTK + Fat Baby są firmy reprezentujące różne branże. M.in. Hoya Lens, Polpharma, Rossmann, ITAKA, LUXMED, Schindler