Sklep Agencji Mienia Wojskowego zarobił od czerwca prawie pół miliona złotych
W sklepie AWM w Poznaniu trwa aktualnie wyprzedaż instrumentów z orkiestr wojskowych, a w samym sklepie internetowym klienci mogą zakupić wiele gadżetów w atrakcyjnych cenach. Do sprzedaży są umundurowania, torby czy wojskowa odzież.
Od początku funkcjonowania e-sklepu na konto AMW wpłynęło ponad 431 tysięcy złotych – chwali się Małgorzata Weber, rzeczniczka AMW. Dodaje też, co cieszy się największym zainteresowaniem. – Hitem były chusteczki do nosa, których sprzedano 3332 sztuk – mówi rzeczniczka. Paczka kosztowała 1 zł, czyli taniej niż w dyskontach. Najczęściej jednak poszukiwano wojskowych trzewików – 7 tys. osób wpisało w sklepową wyszukiwarkę tę właśnie pozycję. Nieco mniej popularne były buty specjalne i lampy naftowe.
Środki pozyskane przez AMW przeznaczone są na modernizację armii. Od początku istnienia agencji na konto specjalnego funduszu trafiło już blisko 2 mld złotych