Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki.
Informacja Prasowa - 29.05.2018
string(100) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/05/logo_LBRelations.png');"
string(74) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/05/logo_LBRelations.png"
Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki.
Agencja LoveBrands Relations, wybrana w drodze przetargu, odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR na rzecz należącej do grupy spółek Danone marki Danonki.
Do zadań agencji należy prowadzenie działań edukacyjnych na temat produktów mlecznych oraz komunikacja w zakresie nowych produktów i aktywacji marki.
Projekt z ramienia LoveBrands Relations koordynują: Katarzyna Miklaszewska (Senior Communications Consultant) oraz Dominika Wiśniewska (Junior Communications Consultant). Agencja nie zdradza, jak długo potrwa umowa.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...