Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki.

Informacja Prasowa - 29.05.2018
268

Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki.

Agencja LoveBrands Relations, wybrana w drodze przetargu, odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR na rzecz należącej do grupy spółek Danone marki Danonki.

Do zadań agencji należy prowadzenie działań edukacyjnych na temat produktów mlecznych oraz komunikacja w zakresie nowych produktów i aktywacji marki.

Projekt z ramienia LoveBrands Relations koordynują: Katarzyna Miklaszewska (Senior Communications Consultant) oraz Dominika Wiśniewska (Junior Communications Consultant). Agencja nie zdradza, jak długo potrwa umowa.

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...