SeePlaces w portfolio More Bananas

Informacja Prasowa - 16.02.2023
36

Agencja prowadzi komunikację, działania performance na Facebooku i Instagramie

Agencja More Bananas prowadzi komunikację, a także działania performance na Facebooku i Instagramie dla marki SeePlaces, wielojęzycznej i wielowalutowej platformy, przeznaczonej do wyszukiwania i zakupu wycieczek oraz różnorodnych atrakcji dla turystów na całym świecie.

Głównym zadaniem agencji jest prowadzenie spójnej komunikacji w social mediach. Ma ona zwiększyć rozpoznawalność marki SeePlaces, zbudować zaangażowane grono odbiorców oraz – co najważniejsze – zwiększyć sprzedaż. Cele komplementarne to pozyskanie nowych partnerów i wyróżnienie oferty na tle propozycji konkurencji.

  • Nasza grupa docelowa to osoby powyżej 25 roku życia z całej Europy, szukające atrakcji podczas wakacyjnego wypoczynku. To ktoś, kto nie chce i nie musi martwić się o nic, bookuje w domu i cieszy się wakacjami. Naszym zadaniem jest atrakcyjna komunikacja oferty SeePlaces poprzez prezentację korzyści i udogodnień czekających na Klientów. Samo „tworzywo” tej komunikacji jest bajeczne; wakacje, odpoczynek i media społecznościowe – to, co wszyscy lubimy najbardziej. Trudno o lepszą okazję do zrobienia zdjęć i wrzucenia ich online niż pobyt w ciekawym miejscu, w pięknej scenerii – mówi Maja Kaczor, social media specialist w More Bananas.

Najważniejsze wyzwania stojące przed krakowską agencją, to zbudowanie zaufania do marki oraz komunikowanie benefitów racjonalnych: prostoty procesu zakupu, mnogości atrakcji do wyboru, ich różnorodności, a także wysokiego poziomu całodobowej obsługi klienta w 15 językach oraz zweryfikowanych dostawców.

  • W działaniach na Facebooku skupimy się na wzroście rozpoznawalności i budowaniu społeczności wokół marki. Kampanie zasięgowa oraz kierująca ruch na będą prowadzone wspólnie na Facebooku i Instagramie. Głównym celem prowadzenia oficjalnego profilu na Facebooku będzie prezentowanie oferty oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Zbudujemy wizerunek SeePlaces jako pewnej, sprawdzonej platformy marketingowej, która umożliwia dostawcom dotarcie do potencjalnych klientów z ofertami zapewniającymi niesamowite przeżycia i świetną rozrywkę – tłumaczy Klaudia Gruszkowska, account manager w More Bananas.

Content na profilu na Instagramie jest związany z ofertami wycieczek oraz z ciekawostkami, których zadaniem jest zwiększenie zaangażowania. Ponadto organizowane są cykliczne konkursy fotograficzne, co pozwala pozyskiwać user-generated content, czyli materiały użytkowników, którzy oznaczyli profil marki. Język komunikacji jest przystępny, budujący zaufanie użytkowników do marki i tego, co ma do zaoferowania. Agencja skoncentruje się  na przekazywaniu doświadczeń a różnorodny content będzie wpływać na wszystkie zmysły odbiorców.

 

Odbiorcami treści są osoby, które pragną w życiu i podróżowaniu czegoś więcej – są gotowe na przeżywanie i odbieranie świata wszystkimi zmysłami. Dlatego też stają się oni prawdziwymi podróżnikami – kimś więcej niż „wakacyjni” turyści. Koncepcja ta pozwoli spójnie połączyć działania marki we wszystkich mediach.

 

Klient zdecydował się na krakowską agencję dzięki poleceniu innej firmy obsługiwanej przez More Bananas. Za obsługę klienta odpowiada zespół w składzie: Maja Kaczor – social media specialist, Basia Bukowska– graphic designer oraz Klaudia Gruszkowska – account manager

Comments

comments

36
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...