H2O Creative wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Cydr Lubelski

Informacja Prasowa - 18.03.2022
104

H2O Creative wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Cydr Lubelski

Działania prowadzone przez H2O mają za zadanie budowę świadomości marki Cydr Lubelski oraz całego portfolio jej wariantów smakowych. H2O odpowiada za przygotowanie nowej strategii komunikacji, KV, materiały POS, prowadzenie profilu marki na FB & Instagramie oraz tworzenie contentu do wszystkich aktywności marki w Internecie.

Pierwsze działania dla marki Cydr Lubelski rozpoczną się w kwietniu 2022.

Cydr Lubelski to kolejna po Piccolo marka z portfolio AMBRA pod opieką H2O. Jej obsługa – podobnie jak Piccolo – ma charakter stały.

Cydr Lubelski to lider i synonim kategorii cydrów w Polsce. Jego udział w całym rynku wynosi 74% (wartościowo), natomiast w rynku bez dyskontów ponad 78% (Nielsen Wrzesień, 2021). Cydr Lubelski jest twórcą nie tylko kategorii cydrów w Polsce, ale tak że tak zwanego cydru naturalnego. Produkt jest wytwarzany ze 100% świeżo tłoczonego soku, bez dodatku żadnych substancji chemicznych

Comments

comments

104
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...