„Herbapol-Lublin” S.A. wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych

Informacja Prasowa - 11.01.2022
110

„Herbapol-Lublin” S.A. wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych

„Herbapol-Lublin” S.A. wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych

Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy „Herbapol-Lublin” S.A. W ramach rozpoczętej w 2022 roku współpracy agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych, obejmujących projekty Brand PR, Social Media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne oraz bieżący kontakt z mediami.

Dynamiczny rozwój naszej firmy – zarówno pod kątem portfolio produktowego, jak i całej organizacji – oraz chęć osiągnięcia jeszcze lepszej synergii w działaniach komunikacyjnych skłoniła nas do rozpoczęcia procesu przetargowego. Naszym celem było pozyskanie jednego partnera, który zna i rozumie rynek FMCG i nasze obecne potrzeby, ale też posiada wiedzę i kompetencje w zakresie trendów i nowych technologii, które pozwolą nam wejść na nowy poziom komunikacji z konsumentami. Mamy poczucie, że Walk PR rozumie nasze potrzeby i oczekiwania w tym względzie, dlatego z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty współpracy – powiedziała Anna Sambor, dyrektor marketingu w „Herbapol-Lublin” S.A.

Walk PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne w kanale tradycyjnym i online (Facebook, Instagram) marek Herbapol, Big-Active i Zioła Mnicha, jak również za komunikację korporacyjną (w tym prowadzenie LinkedIn). 

 Jednym z naszych priorytetów w najbliższym czasie będzie odświeżenie sposobu komunikowania się oraz położenie większego nacisku na działania w kanale digital i content marketing. Poprzeczka – patrząc także na działania konkurencji – jest postawiona wysoko, ale to dla nas tylko dodatkowa motywacja   – dodała Anna Sambor.

 ,,Herbapol-Lublin” S.A. to firma z piękną, ponad 70-letnią historią, a jej marki są bardzo pozytywnie postrzegane przez konsumentów. To jednocześnie organizacja, która – pozostając blisko swojego dziedzictwa – nieustannie wyznacza trendy na polskim rynku FMCG. Cieszymy się z wygranej w przetargu i jesteśmy dumni, że firma i jej brandy dołączają do grona naszych klientów. – dodała Kinga Strawińska, Managing Director Walk PR

„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości.  Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, syropów do mleka i gotowych do picia napojów herbacianych oraz cukierków odświeżających.

Walk PR należy do Grupy Walk. Walk PR oferuje pełen zakres usług public relations w obszarze PR produktowy oraz PR korporacyjny, stawiając na zrozumienie potrzeb Klientów, transparentność i najwyższe standardy współpracy. Agencja współpracuje z wieloma markami z obszaru FMCG. „Herbapol-Lublin” S.A. dołącza do portfolio klientów takich Lotte Wedel, CEDC czy Podravka.

Obsługą działań brandowych i Social Media zajmie się zespół Kingi Strawińskiej, a korporacyjnych Anny Borowiec-Góry.

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...