Opoczno wybiera agencję Home Sweet Home PR

Informacja Prasowa - 17.08.2020
150

Opoczno wybiera agencję Home Sweet Home PR

Opoczno wybiera agencję Home Sweet Home PR

Opoczno, jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najstarszych marek płytek ceramicznych w Polsce, rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę public relations. Od sierpnia 2020 r. za jej działania PR odpowiedzialna będzie firma doradztwa komunikacyjnego Home Sweet Home PR specjalizująca się w reprezentowaniu firm i osób z branży wyposażenia wnętrz.

Home Sweet Home PR odpowiadać będzie za działania media relations, w tym serwis prasowy i prowadzenie biura prasowego. Ponadto, do zadań agencji należy doradztwo strategiczne w obszarze public relations, koordynacja projektów specjalnych realizowanych przez markę oraz wsparcie koncepcyjne i organizacyjne klienta w budowaniu relacji z architektami i projektantami wnętrz. Jak podkreśla Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager marki Opoczno „Priorytetem podczas procedury przetargowej było dla nas wyłonienie partnera, który będzie miał doskonałą znajomość branży wyposażenia wnętrz popartą doświadczeniem w obsłudze firm z tego obszaru”. „Opoczno to kolejny uznana firma wnętrzarska, która uwierzyła w nasz potencjał i obraną przez nas filozofię mocnej specjalizacji branżowej. Praca z taką marką to dla nas duży honor, ale i wielkie wyzwanie zawodowe” – podkreśla Justyna Siejka, partner zarządzający w Home Sweet Home PR. „Nie bez znaczenia jest dla nas, że mamy do czynienia z kultową marką o niezwykle dużym dorobku w zakresie wzornictwa, której produkty obecne są w bardzo wielu polskich domach” – dodaje Marcin Poboży, partner w firmie.

Opoczno to jedna z ikon polskiej branży wyposażenia wnętrz. Marka, której tradycja sięga 1883 roku. Dostarcza swoim klientom płytki ceramiczne najwyższej jakości, a także inspiruje i pomaga budować wizję wymarzonej przestrzeni całego domu. Płytki Opoczno charakteryzuje   współczesny design, będący   efektem współpracy z architektami i projektantami oraz pasji do poszukiwania pomysłów zgodnych   z najnowszymi   trendami   wzorniczymi, oczekiwaniami   klientów   i   ich   marzeniami   o   pięknych wnętrzach. Home Sweet Home PR to firma doradztwa komunikacyjnego obsługująca wyłącznie projekty z obszaru „dom i wnętrze”. W gronie jej klientów są m.in. marki VOX, Kratki, Miloo Home, Atelier Mesmetric, Steinway & Sons, Dekorian Home, Komandor, Interstone czy Annie Sloan. Firma znana jest również z działań komunikacyjnych na rzecz pracowni architektury wnętrz.

Umowa pomiędzy marką Opoczno a Home Sweet Home PR została zawarta na czas nieokreślony. Z ramienia agencji obsługą klienta zajmować się będzie 3-osobowy zespół – Justyna Siejka i Marcin Poboży, wspólnicy w Home Sweet Home PR oraz Anna Usakiewicz, konsultant ds. PR.

Comments

comments

150
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...