„Parkiet” – najważniejszym źródłem wiedzy dla inwestorów spośród wszystkich tytułów prasowych

Informacja Prasowa - 20.01.2020
17

„Parkiet” - najważniejszym źródłem wiedzy dla inwestorów spośród wszystkich tytułów prasowych

Gazeta Giełdy „Parkiet”, wydawana przez Gremi Media S.A. po raz kolejny okazała się najważniejszym źródłem wiedzy dla inwestorów spośród wszystkich tytułów prasowych – takie są wyniki siedemnastej edycji Ogólnopolskiego Badania Inwestorów, organizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Znakomity wynik ma też telewizja internetowa „Parkiet TV” – wygrała w kategorii telewizji internetowych i zajęła trzecie miejsce wśród wszystkich telewizji.

33,3 proc. badanych inwestorów wskazało „Parkiet” jako podstawowe medium prasowe, z którego czerpią informacje. To już kolejny z rzędu, gdy „Parkiet” wygrywa ten ranking. „Rzeczpospolita” zajęła czwarte miejsce z wynikiem 10,6 proc. , wyprzedzając między innymi „Dziennik Gazetę Prawną”.

Wielki sukces odniosła rosnąca z roku na rok telewizja „Parkiet TV”. W kategorii telewizji biznesowych ustąpiła jedynie tradycyjnym kanałom telewizyjnym, takim jak TVN 24 Biznes i Świat oraz TVN24, wyprzedzając, czego nie udało się zrobić w ubiegłym roku, telewizję Polsat i Bloomberga. Bezapelacyjnie wygrała w kategorii telewizji internetowych – aż 12,1 proc. inwestorów wskazało, że jest dla nich pierwszym wyborem, podczas gdy rok temu było to 10,3 proc.

To niezwykle pokrzepiające, że „Parkiet”, jako najstarszy dziennik gospodarczy w Polsce od 26 lat cały czas stanowi jedno z podstawowych źródeł informacji wśród inwestorów, szukających tu fachowych analiz, komentarzy i informacji z pierwszej ręki. Cieszy nas też systematyczny rozwój naszej strony internetowej, kanału na YouTube i telewizji Parkiet TV, która dziś z powodzeniem rywalizuje z tradycyjnymi kanałami telewizyjnymi, mówi Andrzej Stec, redaktor naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet”.

Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media S.A. przyznaje tak dobre wyniki „Parkietu” i „Rzeczpospolitej” to efekt budowanej systematycznie od lat marki obu tytułów w segmencie Biznes, Finanse, Prawo.

– Jakość, wiarygodność i siła przekazu – to siła tytułów Gremi Media S.A. Dziś, w świecie  wielu informacji nieprawdziwych lub nierzetelnych, przedsiębiorcy i menedżerowie szukają konkretnych i sprawdzonych wiadomości, szczególnie jeżeli są one przygotowane przez dziennikarzy z wieloletnim doświadczeniem w danej branży. Dostają to od nas codziennie, co przynosi efekty w postaci dużego zaufania, uważa Tomasz Jażdżyński.  

Gremi Media S.A. wydaje „Rzeczpospolitą”, „Parkiet”, miesięcznik „Uważam Rze Historia” i ich serwisy internetowe. Ponadto posiada pakiet kontrolny w spółce e-Kiosk S.A. i 47 proc. w spółce MMC Conferences S.A., organizującej konferencje biznesowe.

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...