Styczniowy numer „Logo” z Maciejem Musiałem na okładce

Informacja Prasowa - 23.12.2019
118

Styczniowy numer „Logo” z Maciejem Musiałem na okładce

Czy da się w dobrym stylu prosić o świąteczne prezenty? Gdzie uciec na weekend w styczniu? Jak ubrać się na wieczorne wyjście, kiedy nie obowiązuje żaden dress code? A do tego inspirująca rozmowa z Maciejem Musiałem o przygodach na planie zdjęciowym netflixowej ekranizacji „Wiedźmina” i specjalna ściągawka dla tych, którzy planują obejrzeć serial, ale o bohaterach sagi Sapkowskiego nie wiedzą zbyt wiele. Wszystko to będzie można znaleźć w styczniowym wydaniu miesięcznika „Logo”, który pojawił się na rynku 20 grudnia br.

– Najczęściej nie chodzi o to, czy zagrasz  dobrze czy źle. Chodzi o to, czy ty jesteś tą postacią i czy pasujesz do tej historii  – mówi bohater styczniowej okładki „Logo” Maciej Musiał po powrocie z planu zdjęciowego serialu „Wiedźmin”, który od 20 grudnia br. można oglądać w serwisie Netfilx. – To była przygoda (…) wchodzisz na plan i widzisz, że zbudowali całe miasto i jest nie 20 statystów tylko 300. To robi ogromne wrażenie. – opowiada o kulisach produkcji w wywiadzie Marka Krześniaka.

Kim jest główny bohater „Wiedźmina”? W jakim świecie żyje? Z kim walczy? Dla osób, które mają nikłe pojęcie o powieściach Andrzeja Sapkowskiego na bazie których powstał omawiany serial, redakcja „Logo” przygotowała specjalną „wiedźminową ściągawkę”, która pomoże przygotować się do seansu.

Tematem miesiąca najnowszego numeru jest alkohol – redaktorzy magazynu zadają pytania najlepszym polskim barmanom, o zawodowe sekrety i triki; prezentuje również słownik pojęć alkoholowych i alkoholową mapę Europy oraz testuje i wybiera najlepszą whisky, której cena za butelkę 0,7 l nie przekracza 50 zł.

W styczniowym „Logo” znajduje się również drugi próbny arkusz egzaminacyjny przygotowujący do 2. edycji projektu „Matura z wiedzy o zegarkach”, konkursu który w zeszłym roku cieszył się dużym zainteresowaniem czytelników. Przez pięć nadchodzących miesięcy w magazynie będą publikowane próbne arkusze egzaminacyjne z wiedzy o zegarkach, a w maju 2020 r. zorganizowany zostanie test stylizowany na prawdziwą maturę. Odpowiedzi oraz szczegółach projektu można przeczytać na Logo24.pl.

Dodatkowo w numerze m.in:  siedem pomysłów na to, jak dobrze wyglądać w każdej sytuacji; powody dla których prostata nie powinna być tematem tabu; sposoby na udane życie seksualne po ślubie; porady które ułatwią wam korzystanie z auta zimą czy tekst o speed climbing’u, czyli wspinaczce na czas.

Styczniowe „Logo” jest dostępne w sprzedaży od  20 grudnia br. w cenie 9,99 zł.

Najnowszy numer miesięcznika będzie promowany w radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora), internecie (Gazeta.pl), kinach sieci Helios oraz mediach społecznościach. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Comments

comments

118
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...