Społem i ReBrain wspierają kampanię Adoptuj Pszczołę 7 w Social Media

Informacja Prasowa - 09.10.2019
182

Społem i ReBrain wspierają kampanię Adoptuj Pszczołę 7 w Social Media

#adoptujpszczołe7 jest pierwszym projektem realizowanym przez Agencję Społem w ramach współpracy z Fundacją Greenpeace Polska.

7. edycja akcji Adoptuj Pszczołę będzie prowadzona przez 6 tygodniod3 października br. Działania komunikacyjne, za które odpowiedzialna jest Agencja Społem wraz z agencją ReBrain, będą prowadzone na Facebooku i Instagramie. Obejmują przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, jej stronę tekstowo-wizualną (Key Visuale, kreacje graficzne, animowane oraz dodatkowe elementy, takie jak nakładki na awatary czy wydarzenia), opracowanie planów publikacji i prowadzenie projektu.

Celem kampanii jest zaangażowanie jak największej liczby Polaków w pomaganie pszczołom. Akcja jest szczególnie ważna ze względu na liczne zagrożenia dla owadów zapylających wynikające z działalności człowieka – wykorzystywane w rolnictwie toksyczne pestycydy, zanikanie naturalnych siedlisk zapylaczy, a także postępującą zmianę klimatu. I to właśnie wątek wpływu kryzysu klimatycznego na pszczoły będzie szczególnie istotny w tegorocznej akcji.

Adoptuj Pszczołę to kampania społeczna Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już siódmy rok z rzędu dziesiątki tysięcy osób wspólnie angażują się w pomaganie owadom zapylającym. Dzięki „adopcjom” wirtualnych pszczół na stronie www.adoptujpszczole.pl, każdy ma szansę pomóc pszczołom miodnym i dziko żyjącym. Można „adoptować” dowolną liczbę wirtualnych pszczół, można też wybrać pomiędzy adopcją jednorazową, a tzw. adopcją regularną, odnawiającą się co miesiąc. Dzięki zaangażowaniu dziesiątek tysięcy osób powstało wiele cennych inicjatyw, które pomagają chronić owady zapylające.

Comments

comments

182
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...