K2 Precise realizuje jesienną kampanię Vitapilu

Informacja Prasowa - 01.10.2019
231

K2 Precise realizuje jesienną kampanię Vitapilu

Kampanii TV towarzyszą działania nastawione na generowanie ruchu i sprzedaż produktu w sklepie internetowym marki.

Zasięgowa kampania potrwa do końca roku, obejmuje działania multisponsoringowe w TV oraz kompleksowe działania w digitalu: SEM, social ads, działania performance oraz obsługę profili social mediowych. Komunikacja digital adresowana jest do aktywnych kobiet powyżej 30 roku życia. Ideą przewodnią linii kreatywnej „Suplement na komplement” są historie prawdziwych bohaterek oparte na insightcie poruszającym społeczny problem, jaki Polki mają z przyjmowaniem komplementów, choć paradoksalnie większość z nich bardzo je lubi. Marka podpiera się badaniami przeprowadzonymi przez firmę badawczą IQS. Kampanii towarzyszy również wsparcie digital budujące ruch i konwersję sprzedaży produktu w e-commerce marki. Właściciel marki Vitapil –  NutroPharma współpracuje z K2 Precise od 2016 roku.

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...