PR Hub i WNoZ WUM rozpoczynają współpracę w zakresie autorskich projektów edukacyjnych

Informacja Prasowa - 25.07.2019
107

PR Hub i WNoZ WUM rozpoczynają współpracę w zakresie autorskich projektów edukacyjnych

Agencja PR Hub i Wydział Nauki o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego podjęli  współpracę w zakresie działalności naukowo-badawczej. Celem działania jest stworzenie autorskich projektów edukacyjnych z obszaru zdrowia i żywienia człowieka opartych na dowodach naukowych.

Nawiązanie współpracy z Wydziałem Nauki o Zdrowiu WUM jest konsekwencją przyjętej przez PR Hub filozofii, zakładającej że poza działalnością komercyjną, agencja będzie realizować własne, niezależne inicjatywy edukacyjno-informacyjne. Współpraca z WUM to pierwszy krok do realizacji tego założenia. Obecnie partnerzy rozpoczęli  prace nad stworzeniem czterech projektów edukacyjnych, których start zaplanowano na późną jesień lub wczesną zimę 2019. Wszystkie inicjatywy realizowane będą w oparciu o wiedzę naukową ekspertów uczelni. Nawiązując współpracę obydwa podmioty chcą nie tylko zwrócić uwagę na ważne kwestie związane ze zdrowiem i żywieniem człowieka, ale również uporządkować oraz wzbogacić o dane naukowe funkcjonującą w przestrzeni publicznej wiedzę z tego zakresu.
 „Zdrowie i żywienie człowieka to jeden z najważniejszych obszarów kompetencji PR Hub. Dlatego naturalnym jest, że nasze pierwsze autorskie inicjatywy edukacyjne dotyczą właśnie tej tematyki. Nawiązanie współpracy z Wydziałem Nauki o Zdrowiu WUM, który gromadzi najlepszych ekspertów w kraju, to dla nas ogromny zaszczyt. Cieszę się, że mamy możliwość tworzenia własnych projektów mających służyć społeczeństwu i to we współpracy z tak renomowanymi partnerami” – mówi Emilia Hahn, Prezes Zarządu PR Hub.
Środowisko naukowe już od dłuższego czasu dostrzega potrzebę mocnego wybrzmienia głosu nauki w odbywającej się debacie nt. zdrowia i żywienia człowieka. Współpraca z PR Hub – ekspertem w budowaniu kampanii edukacyjnych – pozwoli nam wpłynąć na jakość tej dyskusji i zadbać, aby opierała się na dowodach naukowych. To również doskonała okazja na wzbogacenie o praktyczne aspekty programów studiów na kierunkach prowadzonych na naszym Wydziale ” – dodał dr hab. n. o zdr. Mariusz Panczyk adiunkt Zakładu Edukacji i Badań w Naukach o Zdrowiu WUM.

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...