Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong

Informacja Prasowa - 11.04.2019
57

Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong

Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę ze Związkiem Producentów Cukru w Polsce. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii edukacyjnej. Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu. Umowa została podpisana do końca 2019 r.

Kampania będzie realizowana przez okres jednego roku. Celem będzie edukacja w zakresie roli cukru w diecie człowieka i pokazanie, że produkty zawierające cukier mogą być elementem zdrowej i zbilansowanej diety, połączonej z aktywnym trybem życia. Działania agencji obejmą komunikację w mediach społecznościowych, wsparcie w tworzeniu contentu oraz działania media relations. Kampanię zrealizuje zespół On Board Think Kong ukierunkowany na działania w zakresie PR, mediów społecznościowych, SEO i content marketingu.

Związek Producentów Cukru w Polsce

Jedyna organizacja mająca legitymację do reprezentowania wszystkich producentów cukru w Polsce wobec organów władzy krajowej, organizacji europejskich i międzynarodowych oraz wobec mediów. Członkami Związku są spółki polskiego prawa handlowego, operujące w Polsce, do których zalicza się cztery grupy właścicielskie: Krajową Spółkę Cukrową, Pfeifer & Langen Polska, Sudzucker Polska i Nordzucker Polska.

Comments

comments

57
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...