Hanami – święto Japonii w Air France

Informacja Prasowa - 03.04.2019
16

Hanami - święto Japonii w Air France

Hanami – święto Japonii w Air France

Francuskie linie celebrują wraz ze swoimi podróżnymi święto kwitnienia wiśni. Na pasażerów czeka japońskie menu i akcenty nawiązujące do Hanami.

W Japonii właśnie rozpoczął się sezon kwitnienia wiśni. Hanami (jap.) to tradycyjny zwyczaj podziwiania urody kwitnących kwiatów, który jest praktykowany od kilkuset lat i nadal cieszy się niesłabnącą popularnością. Kwitnienie wiśni trwa około dwóch tygodni zazwyczaj w marcu lub kwietniu i przyciąga turystów z całego świata, którzy zwiedzanie Japonii planują często tak, aby uczestniczyć w tym wydarzeniu. Dla pasażerów, którzy będą w tym czasie podróżować do Japonii linie Air France przygotowały drobne niespodzianki i nawiązujące do Hanami akcenty w samolotach i na lotniskach.

Przez pierwsze dwa tygodnie kwietnia kabiny samolotów Air France na trasach do Japonii będą specjalnie udekorowane akcentami i kolorami nawiązującymi do tradycji Hanami, a pasażerowie są witani po japońsku. Przy wyjściach do samolotów na paryskim lotnisku de Gaulle’a można spotkać okazjonalne plakaty, a niekiedy też tradycyjnie ubrany w kimona personel, japońskie słodycze, a nawet warsztaty japońskiej sztuki furoshiki.

Goście Klasy Biznes na lotach Air France do Japonii będą mieli okazję skosztować wyjątkowego, tematycznego menu, w skład którego wchodzą między innymi zupa  miso, przystawki kobachi, tradycyjne japońskie danie serwowane na ciepło z ryżem – dainamono oraz wybór marynowanych warzyw konomono. Część potraw jest podawana w tradycyjnych japońskich naczyniach.*

Zarówno francuski Air France, jak i partnerskie linie KLM oferują regularne loty do Japonii. Na pokładzie Air France można polecieć przez Paryż do Tokio (lotnisko Haneda) – 14 razy w tygodniu, natomiast KLM lata na trasie Amsterdam Tokio (lotnisko Narita) – 10 razy w tygodniu. Z połączeń Air France lub KLM możemy też skorzystać wybierając się do Osaki.

* Menu japońskie jest oferowane w klasie biznes na lotach między Paryżem (CDG) a Tokio Haneda i zmienia się co 2 miesiące.

 

Comments

comments

16
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...