Projekt #ToMojaMuza Natalia Przybysz

Informacja Prasowa - 24.01.2019
216

Projekt #ToMojaMuza Natalia Przybysz

Najwięksi artyści młodego pokolenia w niecodziennym repertuarze. Rusza projekt #ToMojaMuza
Znani artyści polskiej sceny muzycznej młodego pokolenia i książki, obok których nie można przejść obojętnie. Oto kwintesencja wspólnego projektu Storytel i VICE #ToMojaMuza. Od czwartku można już posłuchać niezwykłej interpretacji znanej powieści w wykonaniu Natalii Przybysz!
Jaki efekt można osiągnąć zapraszając do studia nagraniowego wokalistów, którzy zamiast śpiewać mają interpretować ulubione książki? Sześciu artystów i sześć literackich klasyków, a wszystko zamknięte w sześciu audiobookach, które w najbliższych tygodniach będą publikowane w aplikacji Storytel.
Pierwszą wokalistką, która zadebiutowała w ramach projektu #ToMojaMuza jest Natalia Przybysz. Od 24 stycznia w aplikacji Storytel posłuchać można jej interpretacji powieściVirginii Woolf „Do latarni morskiej”. Virginia Woolf to wielokrotnie nagradzana angielska pisarka i feministka. Uważana za jedną z czołowych twórczyń literatury modernizmu XX wieku. „Do latarni morskiej” to powieść, której tłem jest rodzinne spotkanie i planowana wycieczka do latarni morskiej. Ale w centrum zainteresowania autorki są obserwacje i myśli.

„Każdy z bohaterów tej książki ma wspaniale rozwinięty świat wewnętrzny” – mówi Natalia, przyznając, że to idealny tekst do słuchania, bo wydobywa z nas wewnętrzne dziecko. 

W twórczości muzyków zaangażowanych w projekt widać inspirację szeroko rozumianą kulturą, a co za tym idzie także literaturą. Stąd audiobooki i ekscytujący eksperyment, którego mogą doświadczyć zarówno artyści biorący udział w projekcie, jak i odbiorcy, którzy poprzez wybrane tytuły będą mogli odbyć kilka fascynujących, literacko-muzycznych podróży.
https://www.youtube.com/watch?v=R8GPiYl0qBk
#ToMojaMuza to z jednej strony piekielnie zdolni artyści, którzy na co dzień tworzą muzę, a z drugiej ich literackie muzy, czyli książki które miały znaczenie w ich życiu. Dzięki interpretacji powieści, które przygotowaliśmy w formie audiobooków, fani muzyków mogą usłyszeć swoich ulubionych artystów w nowej odsłonie. Uzupełnieniem całości są materiały wideo z rozmów z wokalistami, które będziemy publikować na łamach vice.com wraz z premierami kolejnych tytułów w aplikacji Storytel. Wyjątkowe osobowości zaowocowały powstaniem wyjątkowych audiobooków, interpretacji których nie usłyszycie nigdzie indziej.
mówi Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel Polska
#ToMojaMuza Natalia Przybysz
Kogo jeszcze usłyszymy w ramach #ToMojaMuza? Artyści zaangażowani w projekt znani są szerokiej publiczności, jednocześnie cechuje ich silna potrzeba podążania własnymi i nieutartymi ścieżkami. W ciągu kolejnych tygodni Storytel i VICE będą odsłaniać nazwiska kolejnych zaproszonych do projektu wokalistek i wokalistów.
W naszych realizacjach stawiamy na autentycznych bohaterów i ciekawe historie, które chcemy opowiadać odbiorcom młodego pokolenia. Dlatego sięgamy po niestandardowe formy, oryginalny content, produkcje wideo, komunikację w social mediach, a docelowo też wydarzenia specjalne. Kampania #ToMojaMuza realizowana we współpracy ze Storytel to pierwszy projekt pod marką ‚VICE+’
mówi Piotr Ziarkowski, Country Manager, VICE Poland
Za koncepcję i realizację projektu po stronie VICE Poland odpowiada Piotr Przytulski – Senior Digital Strategist, a po stronie Storytel Jakub Barzak – Marketing Manager. Kreację do kampanii przygotował butik kreatywny The Hares. Sesję zdjęciową artystów wykonał Michał Klusek Shootme Warsaw. Kolejna odsłona projektu #ToMojaMuza już na początku lutego.
Więcej informacji na temat projektu #ToMojaMuza można znaleźć na vice.com, a audiobooków można posłuchać w aplikacji Storytel. Teraz dostęp do aplikacji nawet przez 30 dni za darmo. Wystarczy zarejestrować się na www.storytel.pl/nataliaprzybysz.

Comments

comments

216
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...