Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN

Informacja Prasowa - 15.01.2019
88

Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN

Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN

 The International Public Relations Network (IPRN), wiodąca organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.

SIEĆ IPRN PRZYSPIESZA

Nowe agencje członkowskie IPRN:

–           Crest Communications, z Pragi (Czechy)

–               Headline, z Santiago (Chile)

–               INC i L45 – The Van Group, z Rzymu i Mediolanu (Włochy)

–               Lopito, Ileana & Howie z San Jose (Portoryko)

–               Publik Kommunikation z siedzibą w Sztokholmie (Szwecja)

–               W7 Worldwide z siedzibą w Dżuddzie (Arabia Saudyjska)

–               TDUB z Hamburga (Niemcy)

Agencje dołączają do stale rozwijającego się grona  firm zrzeszonych w IPRN.  Organizacja założona
w 1995 roku stanowi aktualnie jedną z największych na świecie sieci niezależnych agencji, które są obecne na rynkach w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, Bliskim Wschodzie oraz Dalekim Wschodzie, a także w Australii. Połączone przychody agencji członkowskich wynoszą 5 mld USD, zatrudnionych jest w nich ponad 7 000 pracowników. Celem firm należących do IPRN jest zapewnienie lokalnej wiedzy i globalnego zasięgu wszystkim klientom potrzebującym wsparcia z zakresu public relations i działań komunikacyjnych na rynkach całego świata.

IPRN ma kluczowe znaczenie dla agencji, które chcą rozszerzyć swoje możliwości działania
na globalną skalę. Witamy nowe agencje członkowskie i jesteśmy bardzo zadowoleni z silnego rozwoju naszej organizacji w ostatnim roku
– powiedział Luis Gonzalez, Prezes IPRN.

 ANNUAL GENERAL MEETING PIERWSZY RAZ W WARSZAWIE

Każdego roku, jedna z agencji członkowskich oraz Prezes IPRN organizują Annual General Meeting (AGM), na którym pojawiają się wszystkie firmy zrzeszone w organizacji. Spotkanie jest istotne dla budowania osobistych, zawodowych i kulturowych relacji między członkami. Tegoroczne AGM odbędzie się w maju, w Warszawie.

Agencja Public Dialog jest bardzo dumna z organizacji tegorocznego spotkania i  konferencji IPRN oraz możliwości goszczenia w Warszawie firm członkowskich z całego świata. Program pięciodniowego wydarzenia, nad którym pracujemy, będzie odpowiadał wysokim wymaganiom naszych partnerów w zakresie kontynuacji rozwoju naszej organizacji, a także pomocy naszym klientom w nadaniu ich biznesom międzynarodowego wymiaru – powiedział Paweł Bylicki, Prezes IPRN.

Bylicki został wybrany na to stanowisko prezesa przez członków International Public Relations Network w czerwcu 2018 roku. Kadencja trwa 12 miesięcy, do maja 2019 roku.

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...