100 tysięcy personalizowanych wideo życzeń stworzonych przez AI dla pracowników Publicis Groupe

Informacja Prasowa - 12.01.2024
263

W dorocznej kampanii Publicis Groupe, każdy pracownik na świecie otrzymał personalizowane wideo z podziękowaniami i życzeniami 

Publicis Groupe podsumowuje 2023 r. i z wykorzystaniem sztucznej inteligencji dziękuje swoim pracownikom za wkład w największe sukcesy Grupy, która osiągnęła w ub.r. największy organiczny wzrost wśród grup reklamowych i była liderem w realizacji celów biznesowych, co sprawiło, że pozostaje najwyżej wycenianym holdingiem na rynku.

Każdy pracownik Publicis Groupe otrzymał podziękowania oraz życzenia noworoczne w postaci spersonalizowanego wideo, które powstało z wykorzystaniem AI. To pierwszy eksperyment tego typu na tak ogromną skalę. W wideo życzeniach występują wygenerowane przez sztuczną inteligencję postaci Arthura Sadouna, CEO Publicis Groupe, zarządu (Directoire +) oraz Maurice’a Levy’ego, szefa rady nadzorczej Grupy. Do personalizacji życzeń wykorzystane zostały informacje o indywidualnych zainteresowaniach i pasjach każdego z pracowników, udostępnione przez nich w platformie Marcel.

Poniżej kilka przykładowych, spersonalizowanych filmów, które obrazują w jaki sposób połączone i wykorzystane zostały wszystkie zmienne elementy w wideo życzeniach.

Carla i Arthur dziękują Evie – Partnerce Zarządzającej Grupą, która mieszka w Austrii. Kliknij tutaj

Maurice i Arthur dziękują Gabi – Business Lead z São Paulo, która uwielbia przygody. Kliknij tutaj

Nigel i Arthur dziękują Youriemu, sapient designerowi w Publicis z Seulu, który fascynuje się tańcem, gimnastyką i sztuką. Kliknij tutaj

Dave i Arthur dziękują Toniemu, EVP w Publicis Media, który mieszka w Kanadzie, uwielbia podróże, sporty wodne i parkour. Kliknij tutaj.

 

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...