Czym jest OTRO?

Redakcja PR - 03.12.2018
208

Nowa platforma dla fanów footballu

Dziś oficjalnie zadebiutowała nowa plaforma rozrywkowa skupiona wokół piłki nożnej. OTRO wystartowało jednocześnie  w ponad 200 krajcach i ośmiu wersjach językowych po miesiącach trzymania projektu w ścisłej tajemnicy.

Wraz z drużyną 17 obecnych i byłych gwiazd, w tym m. in. Lionelem Messim, Neymarem Juniorem, Davidem Beckhamem, czy Zinedinem Zidanem, OTRO chce stworzyć największą globalną platformę dla fanów footballu.

 

 

Na coraz bardziej zatłoczonym rynku rozrywki związanej z piłką nożną, gdzie istnieją już takie platformy jak Copa90 czy Dugout, OTRO chce się wyróżnić skupiając się na życiu zawodników, a nie ich dokonaniach na boisku. Start-up chce zapewnić widzom wgląd w osobiste doświadczenia i lifestyle zakontraktowanych gwiazd, a sportowcom umożliwić dzielenie się swoimi historiami zarówno poprzez krótsze, jak i dłuższe materiały.

Spora część kontentu platformy ma być dostępna za darmo, a po zakupie kosztującego $3.99 miesięcznie abonamentu użytkownik zyskuje nielimitowany dostęp do platformy społecznościowej, gdzie może dzielić się swoimi materiałami, głosować w ankietach i brać udział w konkursach z zawodnikami.

Więcej na temat platformy oraz wywiad z CEO OTRO, Jeremym Dalem można przeczytać na portalu SportsPro: The other club: How OTRO plans to give Messi, Neymar and Beckham their own storytelling platform

Comments

comments

208
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...