„Twój Styl” najchętniej kupowany w pierwszym półroczu. Tylko „Zwierciadło” na plusie

Redakcja PR - 07.09.2018
3

„Twój Styl” najchętniej kupowany w pierwszym półroczu. Tylko „Zwierciadło” na plusie

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciło „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Zyskało tylko „Zwierciadło” – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2018 roku wyniosła 154 994 egz. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 11,64 proc.

Na drugą pozycję – z trzeciej – awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu br. uplasowała się na poziomie 70 199 egz., po wzroście o 8,05 proc. – jedynym w zestawieniu. Z kolei z drugiej na trzecią lokatę spadło „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 66 696 egz., po spadku o 17,49 proc. Największą stratę, wynoszącą 35,17 proc., zanotował magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska). Jego średni wynik wyniósł 24 814 egz. W zestawieniu spadł on z 11. lokaty na 12.

 

 

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Comments

comments

3
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...