W nowej kampanii ING wspiera młodych w realizacji ich pasji

Redakcja PR - 22.08.2018
61

W nowej kampanii ING wspiera młodych w realizacji ich pasji

Najlepiej robić swoje! – to myśl przewodnia najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego skierowanej do osób w wieku 18-26 lat. Bank proponuje młodym wsparcie w realizacji ich pasji i aplikację Moje ING mobile z Kontem MOBI.

Młodzi Polacy mają wiele ekscytujących pasji i niezwykłą potrzebę samorealizacji. Chcą robić rzeczy użyteczne i zdobywać doświadczenia przydatne w przyszłości. Niestety często deklarują, że czują się niezrozumiani – szczególnie przez starsze pokolenia, które wychowały się w innych czasach i nie zawsze potrafią zaakceptować nowe aktywności młodych.*

– ING jest bankiem, który wspiera ludzi w samorealizacji i daje narzędzia do podejmowania mądrych decyzji finansowych. Stąd pomysł na kampanię, która zachęca do odwagi w realizacji nawet nietypowych pasji. Wsparciem narzędziowym od ING jest aplikacja mobilna z Kontem MOBI, które jest dopasowane do stylu życia młodych – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. – Chcemy, aby idea kampanii stała się nośna nie tylko wśród młodych. Liczymy, że zainspiruje starsze  pokolenia do otwarcia się na pasje młodzieży, bo to w niej drzemie ogromna twórcza energia naszego kraju. Zdajemy sobie sprawę z tego, że dla młodych bankowość nie jest celem samym w sobie. Musi być dopasowana do ich stylu i tempa życia. Młodzi robią wiele rzeczy jednocześnie, nie lubią nudy i kolejek.  Dlatego stawiamy na aplikację mobilną i specjalną ofertę konta, które pozwolą młodym bankować w międzyczasie, a energię przeznaczać na realizowanie siebie. – kończy.

Młodzi mogą korzystać z funkcji aplikacji Moje ING mobile, które pomogą im w prosty sposób rozliczać się ze znajomymi i kupować w internecie. Dzięki specjalnej klawiaturze Moje ING mobile, płatność w internecie czy przelew na telefon może teraz odbyć się jeszcze szybciej – bez opuszczania przeglądarki lub komunikatora. Mogą też kupować doładowania multimediów w aplikacji – wygodnie, bo bez podpinania karty do usługi abonamentowej. Bank rozszerzył też swoją ofertę kont osobistych o konto Mobi dla klientów do 26 roku życia.

Comments

comments

61
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...