Ruszyła promocja nowego Hyundai i20

Informacja Prasowa - 09.08.2018
6

Ruszyła promocja nowego Hyundai i20

Hyundai w lipcu wprowadził na rynek nowy model i20. Producent w sierpniu rozpoczął kampanię komunikacyjną mającą na celu promocję modelu. Za działania całościowo odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Nowy model i20 to nowość dostępna od lipca na polskim rynku. Najnowszy model Hyundai charakteryzuje się nową stylistyką i zaawansowanymi rozwiązaniami z zakresu łączności i bezpieczeństwa. W sierpniu wystartowała kampania promująca model, która obejmuje wyłącznie media digital. Zaplanowane działania rozpoczęły się 1 sierpnia i potrwają do końca września 2018 r. Za kompleksowy zakup i planowanie mediów oraz kreację odpowiada dom mediowy Havas Media. Wideo wykorzystane w kampanii można obejrzeć tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=F6ea4ZQiZhE

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Comments

comments

6
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...