Change Serviceplan autorem kreacji najnowszej kampanii BMW Aftersales

admin - 06.08.2018
90

Change Serviceplan autorem kreacji najnowszej kampanii BMW Aftersales

„Cofnij Czas” to motyw przewodni najnowszej kampanii BMW Aftersales, której kreację, produkcję oraz strategię komunikacji na lokalny rynek w całości przygotowała należąca do Group One agencja Change Serviceplan, przy współpracy Media Ready. Celem jest zbudowanie świadomości niepowtarzalnej jakości i obsługi autoryzowanych serwisów BMW oraz usługi BMW Assistance.

Uszkodzenie pojazdu to najczęściej szereg skomplikowanych procedur, konieczność zamówienia i wymiany części oraz przeprowadzenia profesjonalnej naprawy u specjalistów, którzy będą w stanie doprowadzić samochód do stanu sprzed wypadku. Niemniej każdy kierowca najchętniej chciałby… cofnąć czas.

Najnowszy spot reklamowy pokazuje z bliska rzemieślniczą pracę specjalistów autoryzowanych serwisów BMW, ekspertów w dziedzinie blacharstwa i lakiernictwa. To dzięki ich doświadczeniu, rzetelności, precyzji jak również ogromnemu zaangażowaniu, jest to możliwe. Dbałość o najmniejszy detal na każdym etapie prac od demontażu zniszczonego elementu, aż do końcowego dopracowywania szczegółów powoduje, że naprawiony samochód wygląda tak, jakby nic się nie wydarzyło.

„W najnowszej kampanii prezentujemy zarówno kompleksowość, jak i niepowtarzalną jakość serwisowania samochodu w ASO.” – mówi Joanna Ogórek, Aftersales Marketing Coordinator, BMW Group Polska. „Poza aspektem wizerunkowym, kampania ma na celu zbudowanie świadomości unikalnej usługi BMW Assistance. Właściciel pojazdu cały proces oddaje w ręce naszych specjalistów, od momentu wystąpienia szkody, aż po odebranie samochodu naprawionego w ASO. Dzięki BMW Assistance ma on przede wszystkim zagwarantowane przywrócenie idealnego stanu technicznego pojazdu oraz zachowanie gwarancji. Dodatkową korzyścią, której nie da się wycenić, jest oczywiście komfort. Wystarczy jedynie zgłosić telefonicznie szkodę, a całą resztą zajmujemy się my.”

Artur Kępa, Senior Account Manager Change/Serviceplan dodaje: „Usługi posprzedażowe z reguły traktowane są przez klientów stricte taktycznie, przez co ich kampanie wyglądają dość generycznie. Usługi serwisowe, tylko z pozoru zdają się być absolutnie nieciekawym tematem, dlatego postanowiliśmy przedstawić je od strony, z której konsument nigdy nie ma z nimi styczności – od środka. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele rzemieślniczej pasji i doświadczenia mistrzów serwisu wymaga naprawa samochodu. Nawet teraz, kiedy samochody marek premium są tak bardzo zaawansowane technologicznie, to od ludzi finalnie zależy jakość usługi serwisowej. Żeby pokazać to w możliwie najbardziej autentyczny sposób, w naszym spocie zagrali prawdziwi pracownicy – mistrzowie autoryzowanych serwisów BMW.

Na potrzeby kampanii powstała też strona internetowa www.bmwaftersales.pl, która w ciekawy i przystępny sposób przedstawia tematykę serwisu blacharsko-lakierniczego samochodu. W najbliższej przyszłości, strona ta stanie się HUB’em komunikacyjnym dla wszystkich usług posprzedażowych BMW w Polsce.

„Cofnij czas” to już druga, po „Czysta radość z jazdy”, produkcja w 100% zrealizowana lokalnie w ramach współpracy Change Serviceplan z BMW Aftersales. Kampania jest prowadzona w internecie i social mediach.

Powstały w jej ramach spot wyprodukowała w całości Media Ready, należąca również do Group One. Reżyserem spotu jest Rafał Górski a operatorem Paweł Kucharczyk. Spot wideo jest emitowany w internecie od 6 sierpnia 2018 r. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Link do spotu na YouTube: https://youtu.be/m4Ad70g3l-E

Comments

comments

90
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...