Nie ma wygranej bez procentów

Redaktor Publicrelations - 22.03.2018
170

Nie ma wygranej bez procentów

Jeszcze 5 lat temu zmagał się z rakiem z przerzutami do płuc. Dzisiaj zmaga się z przygotowaniami do Biegu Rzeźnika na dystansie 78 km. Sport zawsze był dla niego ważny, jednak najważniejszą rolę odegrał, gdy po chorobie Michał wracał do życia.

Teraz dzieli się swoim doświadczeniem, daje nadzieję na wygraną i inspiruje do działania. Biorąc udział w spocie Rak’n’Rolla „Nie ma wygranej bez procentów” przypomina, że aby pomóc podopiecznym wygrać życie, Fundacja potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Obejrzyj spot:

Początki nie były łatwe. Nowotwór w jednej chwili zmienił życie Michała i pokrzyżował wszystkie plany na przyszłość:

Ja w szpitalu, w domu dwuletni syn i żona w ciąży z kolejnym dzieckiem. Pamiętam swój ogromny strach przed tym, co czeka moją rodzinę. Na szczęście udało mi się zamienić ten strach w wolę walki, szybko rozpocząć chemioterapię i przejść przez raka.

Triathlon i bieganie pojawiły się trochę znienacka i dały początek wspaniałej przygodzie, którą Michał kontynuuje do dzisiaj. Aktywność fizyczna od zawsze była obecna w jego życiu, jednak to okres choroby oraz dawni znajomi zmobilizowali go do powrotu do tej pasji. Teraz z perspektywy czasu wiem, że moje pójście w stronę sportu, po niemal 2-letnim leczeniu, było bardzo dobrym sposobem na powrót do codzienności – wspomina Michał.

Każdy, kto startował w trudnych zawodach, ma swoje wyjątkowe wspomnienia związane z przekroczeniem linii mety. Ze mną też tak jest, ale bardziej – śmieje się i dodaje. Po wygranej z rakiem życie zmienia się o 180 stopni i człowiek podwójnie docenia każdą wyjątkową chwilę. Po spędzeniu prawie 1,5 roku w szpitalach, przekroczenie linii mety jest jak udowodnienie sobie samemu, że choroba jest za mną, że mam się już dobrze i że znów mogę wszystko.

Kampania „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” to trzy osobne spoty promujące istotę przekazania 1% podatku na rzecz fundacji. Pierwsze wideo przedstawiało historię Gosi i Dawida, którzy przekonywali, że „Nie ma miłości bez procentów”. W drugiej odsłonie wideo Ola pokazała, że „Nie ma zabawy bez procentów”. W trzeciej, Michał, triathlonista i biegacz podkreśla, że „Nie ma wygranej bez procentów”. Szczegółowe informacje o tym w jaki sposób przekazać swój 1% znajdują się na stronie Fundacji: raknroll.pl.

Za stronę koncepcyjno-kreatywną kampanii odpowiada agencja Grey Group Poland. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettly oraz dom mediowy MediaCom.

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...