Zenek Martyniuk zawojował kubański rynek? Może kiedyś – dziś to fake news

Redakcja PR - 11.04.2017
91

Zenek Martyniuk zawojował kubański rynek? Może kiedyś - dziś to fake news

W mediach huczało niedawno od plotek, że Zenek Martyniuk swoim hitem „Przez twe oczy zielone” podbija muzyczny rynek na Kubie. Powstał już nawet teledysk z piękną Kubanką i Zenkiem w rolach głównych. Okazało się to jednak kolejną wkrętką marketingowców króla polskiego disco polo. 

Prawda jest nieco mniej kolorowa. Lider zespołu Akcent wyjechał do USA na wakacje, gdzie spotkał się ze swoim serdecznym przyjacielem. Wspólnie postanowili spontanicznie wylecieć ma Kubę, gdzie powstał klip, o którym pisały polskie media.

Teledyski Zenka zawsze są produkowane za około 5 tys. złotych, czyli śmiesznie tanio. Tak było i tym razem. Zenek nie myśli o podbijaniu Kuby, bo nie widzie w tym większego sensu. Ale inna historia z Zenkiem myślę, że jest godna odnotowania: Martyniuk wydaje właśnie swoje przeboje na płycie winylowej. Tego jeszcze na polskim rynku nie było: „disco-polo na na czarnej płycie – wyjaśnia w rozmowie z portalem NaTemat Edyta Folwarska, prezenterka Polo TV.

tStyl marketingu Martyniuka popłaca – niedawno wypuścił na rynek własny napój energetyczny – o sprawie pisaliśmy na naszych łamach. A „Przez twe oczy zielone” jest hitem na wielu polskich imprezach.

Źródło: NaTemat

Comments

comments

91
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...