Burda przedłużyła umowę z Condé Nast na wydawanie Glamour w Polsce

Informacja Prasowa - 06.08.2021
113

Burda przedłużyła umowę z Condé Nast na wydawanie Glamour w Polsce

Burda przedłużyła umowę z Condé Nast na wydawanie Glamour w Polsce

BurdaInternational podpisała umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku „Glamour”, multimedialnego brandu lifestyle’owego skierowanego do kobiet. Umowa została zawarta na trzy lata i obowiązuje do końca 2024 r. Jest to kolejna umowa licencyjna pomiędzy Burdą a Condé Nast Publications dotycząca tego pisma.

Umowa obejmuje wydawanie miesięcznika i prowadzenie portalu Glamour.pl, a także „Glamour Unicorn”, realizowanego wyłącznie w wersji mobilnej. Każde jego wydanie ma inne hasło przewodnie. W cyfrowych numerach znajdą się nie tylko teksty i rozmowy, ale także wideo i podcasty. Od 2018 r. „Glamour” kieruje redaktor naczelna Katarzyna Dąbrowska.

„Glamour” ukazuje się w Polsce od osiemnastu lat, a od 2013 r. wydawany jest przez Burda Media Polska. „Glamour” to multimedialny brand skierowany do świadomych kobiet. Wspiera je w podejmowaniu decyzji, pokazuje jak być niezależną kobietą we współczesnym świecie. Oprócz tematów z dziedziny trendów, mody i urody, porusza takie istotne kwestie społeczne jak ekologia, aktywizm, kariera i zdrowie psychiczne. Motywem przewodnim w pandemicznym 2021 roku jest czułość: wobec siebie, innych i planety.

„Glamour” oferuje przystępne podejście do mody, prezentując trendy dostosowane do potrzeb zróżnicowanej społeczności czytelniczek. „Glamour” od dziesięciu lat jest głównym partnerem medialnym telewizyjnego show „Top Model”, w którym jedną z głównych nagród jest sesja okładkowa magazynu. Z „Glamour” współpracują tacy wybitni fotografowie jak Marcin Tyszka, Zuza Krajewska czy Mateusz Stankiewicz.

„Glamour” konsekwentnie buduje kobiecą społeczność. Organizuje „Dziewczyńskie Spotkania” z ekspertami, podczas których czytelniczki rozmawiają o ważnych kwestiach, takich jak seks, zdrowie psychiczne i psychologia. Ponadto „Glamour’ moderuje na Facebooku grupę „Glamour Girls Club”, która jest bezpieczną przestrzenią do dyskusji czytelniczek i redakcji.

„Bardzo cieszymy się z przedłużenia umowy i możliwości rozwoju marki „Glamour” w Polsce. Jest to wyjątkowy produkt mediowy, który idealnie odpowiada potrzebom młodych aspirujących kobiet. Od 2013 r. konsekwentnie rozwijamy markę „Glamour” jako produkt multimedialny i daje nam to niesamowitą satysfakcję, że jako wydawnictwo możemy zaoferować tak wysokiej jakości produkt czytelniczkom i klientom reklamowym” – powiedział Michał Helman, Chief Commercial Officer Burda Media Polska.

„Jesteśmy zadowoleni z przedłużenia naszej współpracy z BurdaInternational i wydawania „Glamour” w Polsce. Przez te osiem lat zespół wykazał wielkie zaangażowanie w tworzenie ciekawych treści i ich strony wizualnej. To pomaga wzmocnić pozycję kobiet i buduje społeczność czytelniczek „Glamour” – powiedział Markus Grindel, dyrektor zarządzający globalnym licencjonowaniem marki, Condé Nast.

Burda Media Polska jest częścią BurdaInternational, która zarządza międzynarodową działalnością firmy technologiczno-mediowej Hubert Burda Media. Koncern prowadzi działalność w 16 krajach. Zatrudnia 2 400 pracowników i posiada 250 marek medialnych. W Polsce BurdaInternational jest obecna od 25 lat. Posiada szerokie portfolio tematyczne ponad 60 produktów dla odbiorców w każdym wieku, w tym magazyny i najnowocześniejsze produkty cyfrowe.

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...