24/7Communication poprowadzi profil Instagram McDonald’s

Redakcja PR - 11.07.2017
218

24/7Communication poprowadzi Instagram McDonald's

McDonald’s Polska zdecydował o powierzeniu agencji 24/7Communication prowadzenia komunikacji w ramach firmowego profilu @mamsmakanamaka na Instagramie. Treści przedstawiane na koncie mają inspirować użytkowników do publikowania atrakcyjnych zdjęć i oznaczania ich hasztagiem #mamsmakanamaka.

Wybrane zdjęcia fanów McDonald’s Polska zostaną wzbogacone inwencją artystyczną znanych polskich ilustratorów. Efektem będą ich prace publikowane na profilu @mamsmakanamaka zgodnie z trendem wykorzystywania w komunikacji marketingowej User-Generated Content. Koncepcja działań, które realizowane będą na Instagramie, zakłada łączenie dwóch światów: użytkowników oraz ilustratorów, oraz wpisywanie ich w aktualną filozofię komunikacyjną McDonald’s Polska.

McDonalds

Zaangażowanie agencji 24/7 Communication w aktywność McDonald’s Polska na Instagramie ma charakter współpracy długofalowej. Pomysłodawca projektu, 24/7Communication, odpowiada za produkcję materiałów, moderację profilu, jak również współpracę z wybranymi polskimi ilustratorami.

Link do profilu @mamsmakanamaka na Instagramie: https://www.instagram.com/mamsmakanamaka/

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...