„Przekrój” wraca na rynek czasopism jako kwartalnik

Redakcja PR - 19.12.2016
88

"Przekrój" w nowej odsłonie od dziś w sprzedaży

Dziś do sprzedaży trafił odnowiony „Przekrój” – już nie jako tygodnik, a kwartalnik. Pismo istnieje od 1945 roku i po trzyletniej przerwie wraca na rynek.

fot. print screen Facebook / Kwartalnik Przekrój

fot. print screen Facebook / Kwartalnik Przekrój

O tym, że pismo wraca redakcja poinformowała m.in. na swoim profilu na Facebooku. Fani tygodnika, a od teraz kwartalnika, wyrazili w komentarzach duże zainteresowanie jego powrotem.

Jak czytamy na facebookowym profilu pismo będzie obszerne i adresowane do ambitnego czytelnika:

W nowej odsłonie „Przekrój” jest bardzo obszernym kwartalnikiem, adresowanym do czytelników ambitnych, ciekawych świata, szukających inspiracji oraz relaksu. To magazyn społeczno-kulturalny, w którym ważną rolę odgrywa rozrywka. Trzon pisma tworzą także rozbudowane działy nauki i kultury fizycznej. Jest w nim miejsce dla tekstów poważnych i żartobliwych, krótkich i długich – ilustrowanych przez najlepszych polskich rysowników. „Przekrój” zastanawia się i martwi, śmieszy, analizuje, pociesza, żartuje.

Redaktorem naczelnym pisma jest Tomasz Niewiadomski. Cena kwartalnika to 14,90 zł.

Więcej informacji na temat nowego „Przekroju” znajduje się na stronie przekroj.pl, na Facebooku: facebook.com/PrzekrojPL. oraz na YouTubie, gdzie już pojawił się pierwszy film – „Przygody Stanisława z Łodzi cz. 1”, który powstał na podstawie rysunków Marka Raczkowskiego, który przez wiele lat współpracował z „Przekrojem”.

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...